אם הבנתי נכון את כוונתך, זה לעומת זה עשה אלוקים.
אבל לענ"ד אינו דומה כלל עמלק לנחשון, משום שנחשון הוא זה זאינו מטיל ספק ונשמע ללא עוררין לציווי האלוקי, ועמלק לעומת זאת מייצג את הדרך ההפוכה ביותר. הטלת ספק בקדשי ישראל.
[ליצירה]
אם הבנתי נכון את כוונתך, זה לעומת זה עשה אלוקים.
אבל לענ"ד אינו דומה כלל עמלק לנחשון, משום שנחשון הוא זה זאינו מטיל ספק ונשמע ללא עוררין לציווי האלוקי, ועמלק לעומת זאת מייצג את הדרך ההפוכה ביותר. הטלת ספק בקדשי ישראל.
[ליצירה]
תודה. זו כפפת גומי - והיד השניה עשויה מחימר.
הפוקוס - אני מקוה לפגוש אותו יום אחד באופן אישי. בינתים אני עובדת על אוטומט.
(בתמונה הזו הפוקוס ידני, וזו הסיבה. זה הפילם השני שצילמתי כ"צלמת". וסיבה נוספת - התמונה הרבה פחות גרועה במקורי, והיא נהרסה כתוצאה מהעליה לרשת.)
[ליצירה]
א. ח"ח על הנכונות לקבל.
ב.הדבר עדיין לא מובן לי: על פי ההסבר שלך גופך ונשמתך מדומים לגפרור בוער, ואילו "אתה" מדומה לחלום. (במאמר מוסגר אציין שגם לעצם הדימוי הזה אין משמעות ברורה ביחס לשיר, אך מה שמפריע לי יותר הוא:) מיהו ה"אתה" הזה, שאיננו גופך ונשמתך?
[ליצירה]
חזרתי. הסיפור מעולה, זורם, שנון וכיפי.
הכי אהבתי, שזו לא רק בדיחה על חשבון המושגים בסטטיסטיקה, אלא שיש בסיפור תוכן מעבר, ורעיון מעניין ומעורר מחשבה באמת.
מקסים.
תגובות