יצירה מינימליסטית יפה ביותר. ההקבלה שעון-שאון משתלבת מצויין בשיר, המבנה נכון, ועל אף מיעוט המילים, חווית הקריאה היא שלמה והתמונה המצטיירת ברורה ומעוררת מחשבה ואהדה בלב הקורא. הערה קטנה - לטעמי, הפסיק האחרון אחרי המשפט "מאז ששאון הלב" - מיותר. אבל זה אני והפדנטיות התחבירית שלי. מכל מקום נהנתי לקרוא שוב ושוב. חג שמח!
[ליצירה]
יצירה מינימליסטית יפה ביותר. ההקבלה שעון-שאון משתלבת מצויין בשיר, המבנה נכון, ועל אף מיעוט המילים, חווית הקריאה היא שלמה והתמונה המצטיירת ברורה ומעוררת מחשבה ואהדה בלב הקורא. הערה קטנה - לטעמי, הפסיק האחרון אחרי המשפט "מאז ששאון הלב" - מיותר. אבל זה אני והפדנטיות התחבירית שלי. מכל מקום נהנתי לקרוא שוב ושוב. חג שמח!
[ליצירה]
תודה רבה לך ניצן!!!
עזרת לי והחכמת אותי מאוד...
אבל כמו שאיציק אמר שם.
אני לא ניסיתי לגנוב יצירה
רק ניסיתי להשתמש באותה שורה כמחווה
לנתן אלתרמן שאני כ"כ אוהב את שיריו.
[ליצירה]
מסר יקר,
היכולת להסתכל במראה של
העולם ולכתוב את מה שאתה מרגיש.
ולהצליח לעלות את זה בכתב
לדעתי לא מחייב אותך להיות משורר...
אמרת ללהסתכל במראה אז שאני מסתכל
במראה אני רואה בעצמי את הגפרור הבוער
אך שאני מסתכל במראה הפנימית אני רואה
את החלום הממאן להיפתר. וזה החכמה לדעתי
באדם, לא רק להיסתכל חיצונית אלא גם פנימית...
ומי כמוך כמסר כפול צריך לדעת את זה :-) אז...
תודה על תגובתך ושתהיה לך הרבה שמחה :-)
תגובות