יצירה מינימליסטית יפה ביותר. ההקבלה שעון-שאון משתלבת מצויין בשיר, המבנה נכון, ועל אף מיעוט המילים, חווית הקריאה היא שלמה והתמונה המצטיירת ברורה ומעוררת מחשבה ואהדה בלב הקורא. הערה קטנה - לטעמי, הפסיק האחרון אחרי המשפט "מאז ששאון הלב" - מיותר. אבל זה אני והפדנטיות התחבירית שלי. מכל מקום נהנתי לקרוא שוב ושוב. חג שמח!
[ליצירה]
יצירה מינימליסטית יפה ביותר. ההקבלה שעון-שאון משתלבת מצויין בשיר, המבנה נכון, ועל אף מיעוט המילים, חווית הקריאה היא שלמה והתמונה המצטיירת ברורה ומעוררת מחשבה ואהדה בלב הקורא. הערה קטנה - לטעמי, הפסיק האחרון אחרי המשפט "מאז ששאון הלב" - מיותר. אבל זה אני והפדנטיות התחבירית שלי. מכל מקום נהנתי לקרוא שוב ושוב. חג שמח!
[ליצירה]
אסנת יקרה!
לפעמים אנו כואבים ולפעמים אנו נופלים. וזה בסדר מותר ליפול ,לכאוב ואפילו לבכות. אך תמיד צריך לזכור שאנחנו חיבים בסופו של דבר לקום. אז תהי חזקה!
[ליצירה]
אישה יקרה!
"יש אנשים אם לב של אבן, יש אבנים אם לב אדם..." יוסי גמזו כתב נפלא בשירו : "הכותל" . ונכון זה כואב שישנם אנשים שאינם יודעים לבכות, גם אני לא ידעתי לבכות עד גיל מאוחר. אך אל לנו לבכות על כאלה שאין להם לב, צריך רק לרחם עליהם אך לא לבכות עליהם...
[ליצירה]
הדס יקרה!
את לא אהבת אבל אני אהבתי,
ואני חושב שזה מה שיפה בשירה.
כל אחד רוה שיר מנקודת מבטו,
וכל חד רשאי עם לאהוב או לא לאהוב.
יש לי שיר שמדבר על הנושא הזה
שנקרא: "שירי הפשוט" את מוזמנת לקוא
אם מתחשק לך...
בכל מקרה תודה על תגובתך, והמשך
יום נפלא :-)
[ליצירה]
וואוו ממש יפה אהבתי את הדימויים של חייך וביחוד אהבתי את המשפט האחרון. "גם אם דמעה זורעת נשמה ,קוצרת אהבה."
תודה לך שנתת לנו לבקר במחוזותייך...
תגובות