דיוקן עצמי מופלא. מעניין ומסקרן בעיני איך הצלחת לצייר את עצמך עם המבט מלא המשמעות הזה, שהוא ספק חושב - ספק מוטרד - ספק תוהה. לא רבים האנשים שמסוגלים לראות עצמם כך, ועוד יותר מעטים הם אלו שמסוגלים לצייר זאת. נהנתי מאוד. את ברוכת כשרון.
רגע, זה דיוקן שבו את מצויירת כשהיית קטנה, או דיוקן שאת ציירת כשהיית קטנה?! הצלחת לבלבל אותי.
מה שאהבתי בציור הזה, הוא שהדמות לא עומדת מול המציירת כמו שעומדים מול מצלמה בצילום פספורט, אלא מצויירת בתנוחה טבעית יותר, כאילו היא בככלל לא שם בשביל הציור. גם ההצללה נותנת פה עומק שהיה חסר בציורים הקודמים (המאוחרים למעשה, פשוט אני הולך מהאחרון לראשון...)
התמונה הזאת הרבה יותר "מציאותית" ופחות "חלומית", או ליתר דיוק הטשטוש העדין שבה משרה אווירה של זיכרון ילדות, מה שמתאים לציור אם ציירת בו את עצמך כשהיית קטנה באמת.
דיוקן שלי, מתמונה כילדה, שאני ציירתי.
ובקשר לטישטוש- אני לא מאמינה שלאומנות צריכים להיות הגדרות כמו "צירתי תמונת ילדות,אז צריך להיות טשטוש"(זיכרון ישן)
[ליצירה]
דיוקן עצמי מופלא. מעניין ומסקרן בעיני איך הצלחת לצייר את עצמך עם המבט מלא המשמעות הזה, שהוא ספק חושב - ספק מוטרד - ספק תוהה. לא רבים האנשים שמסוגלים לראות עצמם כך, ועוד יותר מעטים הם אלו שמסוגלים לצייר זאת. נהנתי מאוד. את ברוכת כשרון.
[ליצירה]
רגע, זה דיוקן שבו את מצויירת כשהיית קטנה, או דיוקן שאת ציירת כשהיית קטנה?! הצלחת לבלבל אותי.
מה שאהבתי בציור הזה, הוא שהדמות לא עומדת מול המציירת כמו שעומדים מול מצלמה בצילום פספורט, אלא מצויירת בתנוחה טבעית יותר, כאילו היא בככלל לא שם בשביל הציור. גם ההצללה נותנת פה עומק שהיה חסר בציורים הקודמים (המאוחרים למעשה, פשוט אני הולך מהאחרון לראשון...)
התמונה הזאת הרבה יותר "מציאותית" ופחות "חלומית", או ליתר דיוק הטשטוש העדין שבה משרה אווירה של זיכרון ילדות, מה שמתאים לציור אם ציירת בו את עצמך כשהיית קטנה באמת.
[ליצירה]
תודה
דיוקן שלי, מתמונה כילדה, שאני ציירתי.
ובקשר לטישטוש- אני לא מאמינה שלאומנות צריכים להיות הגדרות כמו "צירתי תמונת ילדות,אז צריך להיות טשטוש"(זיכרון ישן)
[ליצירה]
מכירה את זה מקרוב כל כך נכון(אוף אני שונאת לכתוב לאנשים שמכירים אותי זה מפדח)
חוץ מזה מה העניינים?
ואפשר לבקש טובה קטנה אם את לא עסוקה
ואם ביכלל יש לך כח למצווה נחמדת את יכולה להשיג לי תמיספר של ליבנת
...אני
[ליצירה]
הארבעה ציפורים שאני רואה מזכירים לי את השיר על ארבעת המאלכים נו איך קוראים להם ששומרים עלינו מימני מיכאל משמאולי (מילה בעייתית) גבריאל מלפני אוריאל מאחורי רפאל מעל ראשי שכינת קל(חבל שאי אפשר לנקד את הקל)בכל אופן מרשים כמו שאמרו לפני זה
תודה!
[ליצירה]
(למרגע לרגע)
מצחיק נראה לי שה' מרגיש כמוך רק במעט שינויים
הוא אוהב אותך כמו אבא
אך כועס (או לפחות בכלליות על עם ישראל בימים אלו)
וזה מסביר את העונש שמקבלים
כמו שהרוזן אמר "יושב ומבטו על פני ארץ"(ארץישראל?עלינו ? אם כן...)הוא עוקב אחריי מעשינו כשאנו חוטאים אנחנו מקבלים את מה שאנו מקבלים ושעןשים מעשים טובים כנ"ל ובקיצור הוא יודע מה הוא עושה הוא רואה הוא יודע והוא כמו שכתבתה(הרוזן) מעבר לזה
ומזדהה אם שכתבתה
ביי ביי (:;
תגובות