[ליצירה]
ושוב, תודה! מתארסים ביום א' הבא בעיר הקודש!
ולחברים, בגינות שומרון ביום חמישי של אותו שבוע (של ט"ו באב)- מי שבא - ברוך הבא!
פרטים נוספים אצלי באישי
אוהב (גם אתכם:)
[ליצירה]
יהודיה, זה אחד הראשונים שלך? כי זה ממש לא נראה כך. הכתיבה טובה והנה כמה הצעות עריכה קוסמטיות...
שא בעצבוני עד כמה שתוכל
התוכל?
לא לחינם קפצתי שפתי
הבן את שלא נאמר.
אל תצבע את חליפתך שחור
אל תבַכה על מר גורלי.
פזר את הצללים
שיהיה לי
אור.
על אף שנכתבו שירים רבים על כך, זה מיוחד. יפה לך!