לפעמים אני
חושב
מהרהר
עורג
לומר לאבא ואימא
דבר אחד
דבר קטן כל כך
אך משמעותו
היא ענקית
מהותית לי
באה מעומק נשמתי
מעומק הרצון שלי
לחבק אותם ולומר
דבר פשוט
'אני אוהב אתכם אבא ואימא'
[ליצירה]
כמה נכון...
אחי לא נורא את מקומה יתפוס המשיח שבא..
אל תדאג ואל תחת כי הוא את השלום יביא מיד...
תשמח ותרקוד כי זה רצון מלך הכבוד...
וכן הלאה וכן הלאה...
[ליצירה]
מסיבה פשוטה..
כי אין מציאות שלימה המציאות השלימה תהיה כשיגיע מלך המשיח ועם ישראל יחיה חיי קודש בארצו!!!
אך זעקה זאת צרריכה לעורר אותנו לפעול לגרום לשלימות הזאת...
תגובות