ואם ישאלו מדוע
לא אגיד.
לשמוע אותך מתוכי
מול שמים "כחולים"-
ועננים שהפרו הבטחות.
זה עוקץ מבפנים
זה חזק.
ושואבת אל תוך הנימים
עצב שלא נשכח.
ואם ישאלו מדוע
לא אומר.
לשמוע אותך מתוכי
מול שמים אחרים
ועננים שהפרו הבטחות.
24/06/2003
[ליצירה]
השיר הזה הזכיר לי את השפט "חייך לעולם והעולם יחייך אליך" זה מה שאת עושה וזה נהדר.
אני מאחלת לך שלעולם לא יסור חיוכך.
להמון אנשים קשה לחייך והלוואי ....שגם הם ילמדו.
[ליצירה]
רציתי לומר...
שהשיר הזה כל כך נגע לי, תחושה שאני לא ממש יודעת להסביר אבל הוא פשוט גרם לרשרוש בלב, שיר שכביכול פשטני אך מדהים- לטעמי.
אהבתי נטע.