קודם
כשקראתי את בכיותייך
עצרה נשימתי נחנקה.
עכשיו
כשהכל הסתדר בשלום
אני יכולה לנשום ולכתוב
אין אחר מלבדו.
מיד
אחרי שאקום ואלך
יפסקו בכיותיי
ואצרח
אל תלך עוד.
תגובות
יהיה טובלא יודעת, יש פה איזה בלבול שלא הבנתי עד הסוף,
[ליצירה]
השמעת את דברך. כעת הס ותן לקהל לקרוא.
א ל ת ש פ ו ט !!! אל תשפוט אל תשפוט.
שקר? בשבילך. והפעם השקר שלך הוא סובייקטיבי.
כן, כן, סובייקיטיבי. הישמר לך בעולמך אך אל היזהר לך מלשפוט אחרים על סמך השקפת עולמך שלך.
ושוב..
( אלא אם כן אתה רוצה לכתוב לנו משהו חדש).
[ליצירה]
אני לא יודעת מה אבל יש משהו נורא מושך בשירה שלך. אולי בגלל שהיא יוצאת דופן. אני מנסה להבין למה כל הסלאשים. הם קוטלים אותך נכון? טוב, אל תשים לב.
יש בזה משהו מאוד עצוב. אפשר לקרוא את זה כאילו אתה על איזה טריפ ואפשר לקרוא את זה מתוך בכי.
נוגע!
תגובות