[ליצירה]
הגשם מנגן על כולנו, מה? ניגוניו נעימים...
סיום מצויין, אך מעט תלוש. יכול להיות שהיה שם משהו לפני כן?
אהבתי את "עציר". מעולם לא שמעתי את המילה... ההתאמה בין הבית הראשון והשני מושלמת. צל"ש.
הבכי שלך מעורר.
תודה!
[ליצירה]
מרגש וקונה אותי מכל שיר אהבה מודרני דוקא היושר הפשטות ללא פוזות באהבה של בין אדם לחווה. בצניעות נותן מקום לדממה ,לשני. אומנם הוא אינו חושני , אבל אהבה בא מלאה אמיתית ובנוייה על קשר הדדי נדיר ויפה בתקופה כשלנו, תודה לך, לו יהי וכולם יכתבו כך על אהבה .
[ליצירה]
את רק מציגה את העובדה, וזה יפה. הייתי מצפה ליותר... מה זה אומר שהעולם "מעבר אחד" ואת "בשני"? וכן וכִּי וכו'
ככה זה נשאר ברמה של המנון לאומי קטוע.
[ליצירה]
אהבתי מאוד
מרוכז מאוד: הטבע והאדם מאוחדים במכסימום.
זה למשל מדוייק מאוד ולא מרושל בכלל (כבר אמרתי- התרשלות זה לא-רע זה הופך לא-פעם לרע)
מה הסיבה שכותבים מרושל? השלמה? יאוש?
בגרות חדשה?
הבית השני גרם לי לחוש במבטך מציץ מבין שיבולים בו. כשקראתי שוב הבנתי למה - שעורה, מגלה מעט, בין השבילים התאחדו אצלי לחוויה מוחשית אחרת. (סתם מעניין)
[ליצירה]
אז את מאשימה את עצמך?
לא הבנתי יש פה איזו סתירה: ... נגע מבלי לגעת. הוא לא שם לב שנגיעתו מרוחקת לא נוגעת באמת. (אני מפרש את זה יותר בתור מגע רוחני)
מצד שני בסוף "הקשבת לנפשי" אבל את ברחת.
אז הוא כן מקשיב, אבל מקשיב באמת, מציאותי, או
מרוחק ומה שנשאר זה המגע הפיזי, ואז ברחת.
נ.ל השורה השניה מעט צורמת לי. לא הייתי אומר לך להדחיק אותה.. אבל אולי להשאיר במגירה?
[ליצירה]
פתק כזה כיף לקרוא על הבוקר, לתלות על המקרר, לחייך. חמוד מאוד.
כשיר לא מצאתי בו הרבה. את חוזרת לדעתי על הרגשה פשטנית ותמימה ותו לא. לפחות שמחתי.
[ליצירה]
במחשבה ___________ צריך טון דרמטי וקריאה מאוד מדוייקת. זה חסרון או יתרון???
ה! כתבתי פעם כמה שורות עבורך:
מקונכית לבבי צפיתי
עשנה כי כלה כליל
ומתוך עפרה היא זונקת
קולותיה אלף חליל.
נכתב פעם בעיקבות תגובותיך