[ליצירה]
דווקא יש בצילום ציוריות כזאת. גם הזוית לא רעה והפוקוס על הסכין.
מה שקצת הורס זה התאורה והזוית המעצבנת-משהו של השולחן שנראה כאילו עיקמו אותו ביחס לצילום.
אהבתי בסך הכל.
[ליצירה]
אני חושבת שהיה אפשר להוציא יותר מהמראה המדהים (למרות שגם לסורק יש חלק בטשטוש, מן הסתם). פוקוס די סתמי. זום מעט רחוק מידי.
בכל מקרה, תמונה נחמדה והכותרת מוסיפה המון.
[ליצירה]
את יודעת מה הכי אהבתי? את החוליות של הבטן שממש רואים איך הן תלת ממדיות.
וכמובן המבט שלו (שלה?). מזכירה לי קצת את הדרקונית ב'שרק', החברה של דונקי.
רק דבר אחד- אולי יש מקום לכותרת שנונה יותר? (משהו שקשור למבט שלה אולי?)
[ליצירה]
אויש כ"כ אהבתי!
הניגוד בין האיש המעונב והרציני לבין האבטיחים, המוכר הפשוט, והארגזים- השוק, פשוט אדיר.
תרשי לי להתלהב.
לא ראיתי בצבעוני אבל יכול להיות שכדאי לנסות.
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
ממש ממש ממש מקסים!!!!! ההילה מסביב לירח נראית כל כך מושלמת!!!!!
היה ממש כיף לראות עוד ציור שלך.
חובב- אני לא רואה בעיה במקור. חבל לנסות למצוא בכוח ביקורת.
אני דווקא ראיתי מיד שזה לילה. עם כזה ירח אין פלא שזה לילה בהיר.
תגובות