[ליצירה]
-משיבת נפש
כל מי שכותב כאן הוא בגדר "יוצר".
את צודקת שאם ניכנס לפירוש הלשוני של המילה "משורר" אז נמצא שמשורר הוא אדם שכותב שירה.
אבל מכיוון שבאתר הזה נותנים לכל אחד לכתוב את מה שהוא רוצה אז לא כולם לדעתי הם משוררים במלא מובנה של המילה. אלא הם "כותבים", הם כותבים את מה שעולה להם בראש או כותבים הרגשות ושירים....אבל יש כאלה שכותבים רציני וטוב ולהם אני קוראת-פוטנציאל למשורר אמיתי, ולא כמו אלה שכותבים ו.... לא שאני איזה משוררת דגולה שאני יכולה לתת לעצמי לדרג...אבל אם אני כבר רואה מישהו שכותב טוב, לטעמי, אז למה שאני לא אשבח אותו? (ואני לא כותבת לאחרים שהם דפוקים....).
אז לפי הסיבות הנ"ל אני מרשה לעצמי לא לקרוא לכולם כאן משוררים....אלא "כותבים" או "יוצרים".
[ליצירה]
שיר יפה מאוד. מעביר את תחושת הפספוס שחוזרת מפעם לפעם -כשיוצאים לסופים. והוא נשמע עמוק מעבר למה שהקוראים קוראים.
המבנה, הקצב של המילים מסודר היטב (זאת אומרת כמו החלוקה של שורה יחידה למילה "אני" כי היא חזקה יותר.... או מפרידה בין מילים בשביל שהשיר ישמע בפיסוק הנכון) -טוב לרוב אנלא כזו פלספנית, אני פשוט אהבתי את הקצב.
[ליצירה]
אהבתי!משעשע ביותר!
ולמען האמת -תמיד יש מישהו בתחנה מרכזית (בירושלים) להסתכל עליו...לכל אחד שם יש סיפור משלו.. :) (כמו לכל אדם)
זה מצחיק!
ובאמת יש קשר לקטע בערוץ 8 וב"רק בישראל".
[ליצירה]
טוב... אני רואה כי אין איש שמבין את השיר כמוני, ואולי טעיתי באמת. רק רצוני להבהיר שאין בכוונתי לעודד שנאת ישראל, ומי שמכיר אותי יודע שאני שונאת שיש כאלו שאוהבים יותר את אויבי ישראל מאשר את הישראלים עצמם.
לדעתי, בלי ההקדמה שזה לזכרו של עראפת ימח שמו וזכרו) זה כן מתאים למה שאני הבנתי, שאין כאן עניין של שלום... אלא פשוט תאור לכך שהערבים, ילחמו על עצמאותם.
[ליצירה]
ננסות היא החלק המתוק של נפלאות התבונה :)
שיר אדיר שבאדירים!
אני קוראת את זה שוב ואני לא מבינה איך זה שלא הגבתי!?....
אז עדיף מאוחר מאף פעם... :)
אחלה של שיר ושל משאלה! אבל אני לא מזדהה!
אני ננסית משל עצמי =).
תגובות