[ליצירה]
זה תפקיד ראשוני לא?
כי אחרי שכל הצינורות התנקו, והסתימות נפתחו, כבר צריך תפקיד אחר שיחולל משהו נוסף, משהו שעוד לא מוגדר אצלי כ"כ...
בכל אופן ממש יפה
[ליצירה]
מזכיר את השיר של ריה"ל זצ"ל
"עבד ה' הוא לבדו חופשי"
אני חושבת שעצם בחירתנו להיות עבדים לקב"ה ולא לשום דבר אחר זולתו,
היא החופשיות.
שלמרות ש"כפה עלי'הם הר כגיגית" הגיעו ל"הדור קיבלוה בימי אחשוורוש"- שימי אחשוורוש נראה לי אישית חירות ענקית שבמקום להשפל כלפי האדונים המולכים
אנו עבדים של מך מלכי המלכים.
המשפט מונסח יפה ובהיר ועם זאת גם ניתן להבנות רבות כפי שציינת בתגובתך, והעניין מוסיף נופך יפה למשפטך.
[ליצירה]
את כ"כ חכמה.
וזה לא בציניות.
תקשיבי לקול שלך- גם להיות חלשים מדי פעם זה כוח.והמציאות והדמיון עולמות נושקים הם ואכן בקושי צריך לדעת מהו מה...
את לא לבד ....
חג שמח!
[ליצירה]
מרתק, אותי זה סחף למחוזות ההשגחה, ואיך לפעמים אנחנו מפספסים ולא יודעים מה הקב"ה רוצה מאיתנו.
או אולי אנחנו לא רוצים לדעת?
זה הנק' למחשבה שעלתה לי מהיצירה
תגובות