[ליצירה]
מסכימה עם המסר- שצריך להיות מאוחדים.
אבל -בואו נשב ונקשיב לצד השני, לדעתי זה פתרון לא יעיל.
כי מלכתחילה- הממשלה לא נשמעת כאילו היא מקשיבה לדעת העם... משאל עם היא לא מוכנה לעשות ואפילו לא מתייחסים בממשלה למשאלים פנימיים!.
לכן לדעתי נוצר המצב שכל אחד מוכיח את צדקתו.... גם ככה אין מי שיקשיב.
ככה שהלוואי ובאמת נצליח להתאחד ולא תיווצר "שנאת אחים" אבל אם נעשה הכל ב"דיבורים" לא יודעת אם זה יעבוד. (לא אמרתי אלימות- אלה לקום ולעשות).
[ליצירה]
שיר-חידה אדיר ומצחיק!
ראשית כל-זה אדיר!
שנית כל- הכוונה למקק .... אני מקווה שאני צודקת.... כי לא לקח לי בקושי זמן להבין.... ויותר נכון- לא הבנתי ממש מה הבעיה.
זה ממש שיר-חידה חמוד!!!
יופי טופי של נונסס מקקון!..... ורק שתדעו- הדברים הכי טובים באים בחבילות קטנות...תתפלאו... מדובר גם בג'וקים ;)
ושלישית כל- לכל מי שבא להעיר/ להאיר לי שלא אומרים- ראשית,שנית וכו' כל....אז אני יודעת שלא אומרים ככה...אבל אני אוהבת את זה :)
[ליצירה]
מכאיב לי .... זה מתאר חלקית את מה שאני הרגשתי לא מזמן... (ואני לא אפרט למה חלקית) אבל זה פשוט נכון... וכואב.
יצירה יפה מאוד וכתובה בצורה כנה. :)
[ליצירה]
אהבתי!
מאוד נותן להרגיש תחושת הזדהות.... לי זה העביר הרגשה לומר לך- זרוק אותה! איזה מן יחס זה שהיא מסובבת אותך על אצבע!
אז גם אם כתבת את הקטע לא ברגע שהרגשת את זה אז.... זה נותן הרגשה מתאימה, של כעס, ובלבול.... והרצון הזה להתבודד.
בהחלט שיר טוב!
תגובות