[ליצירה]
חחחחח אהבתי ממש את המשחק מילים הזה!
"אני הרגתי יתוש, כל הלילה הוא חג סביבי וגרם לי לעיטוש" :)
"אני לא כזאת נמוכה כשירדתי מהפלטפורמות נתתי צ'יף לנמלה" =)
יומשמח לכולכם!
[ליצירה]
נראה לי שמיצינו כולנו (כולל אותי) את קטע הצנזורה הדרושה... אבל עם כל הכבוד...מסכן הבנאדם... מה הוא אחראי על הצנזורה שכועסים עליו??.... זה עניין של האתר בלבד..הוא רק כתב את שלו, מתוך שיעמום או שלא מתוך שיעמום, זה לא משנה. מה שבטוח זה שהוא לא זה שהכניס את זה סופית לאתר.
נראה לי שהוא הבין כבר שהצירה כישלון לא לדעת כולם היא "יצירה". ועכשיו...שיהיה לך בהצלחה בהמשך :)
[ליצירה]
לא יודעת מה איתכם (או שכן יודעת לפי התגובות) אבל פינגי היה מצחיק!...
באמת.....ביננו.... פינגי היה המצחיק שבחבורה....אחד קצת מטומטם...והיה לו איזה משפט שזכרתי שקרע אותי מחדש כל פעם.
אבל גם אם לא אוהבים את פינגי, אז למה דווקא נולי!?
אתם נורלמים!? היא ממש צרחה!...אבל נכון שהיה בה משהו חמוד.
עדיף בץ...הוא הייה קטן ושקט...