[ליצירה]
שיר מאוד חמוד!
אחלה של כתיבה משעשעת!
ואחלה של רעיון!
:) =)
(וזה מזכיר לי את השיר נונסס שאני כתבתי...על כלב -שגם הוא מסכן מאיזה שהיא סיבה... אם זה מעניין אותך מה כתוב שם אז השם של היצירה הוא: "חטאו של כלב" )
[ליצירה]
שיר יפה מאוד. מעביר את תחושת הפספוס שחוזרת מפעם לפעם -כשיוצאים לסופים. והוא נשמע עמוק מעבר למה שהקוראים קוראים.
המבנה, הקצב של המילים מסודר היטב (זאת אומרת כמו החלוקה של שורה יחידה למילה "אני" כי היא חזקה יותר.... או מפרידה בין מילים בשביל שהשיר ישמע בפיסוק הנכון) -טוב לרוב אנלא כזו פלספנית, אני פשוט אהבתי את הקצב.
[ליצירה]
מה לא מובן בתוספת של המילה אך??
בתחילה הוא כתב על ארץ לא זרועה... והוא כותב על חסרונותיה של הארץ
ואז יש אך- דהיינו-מבטא ניגוד- שיש בארץ הזו ציפור נודדת שמבשרת על הטוב שיש בארץ הזו, לעומת החסרונות שצוניו בשני הבתים הקודמים.