שיר יפה :)
"הסיכון בלהיות עצמך" כמה מוכר... הפחד זה שאצל אנשים, מפחדים מהצל של עצמם, או שהם מפחדים מה יאמרו עליהם בסביבה... זה לפחות מה שהשיר העביר לי, שרק היא לא פוחדת!.
[ליצירה]
שיר יפה :)
"הסיכון בלהיות עצמך" כמה מוכר... הפחד זה שאצל אנשים, מפחדים מהצל של עצמם, או שהם מפחדים מה יאמרו עליהם בסביבה... זה לפחות מה שהשיר העביר לי, שרק היא לא פוחדת!.
[ליצירה]
צחית היקרה, שתי השורות הראשונות הן מפתח להבנת השיר. עליהם הוא מתבסס. הם ה"עצמימים".
זרימה?
אין הכוונה בשתי השורות הראשונות כי הן כמעין כותרות בפני עצמן. הזרימה - גוף השיר- בהמשך.
[ליצירה]
אני לוקח אותך הצידה
ומפשיט אותך מיצירותייך
אז
במבטי זימה
אני עוטף את עורך
ומצמיד את פי אל שפתייך.
את שומעת את נשימותיי?
המריחה את את הבל פי?
עכשיו-
תתמסרי.
תגובות