על הבל הבלים אמר קוהלת
אמרו חז"ל שעל המעשה שעשו שמעון ולוי שהרגו עיר שלמה
תנא אחד אמר שעשרת הרוגי מלכות הם כפרה על המעשה
תנא שני אמר שבכל דור ודור 10 צדיקים מתים ככפרה על אותו מעשה
זה בא ללמד אותנו שכל מעשה לטובה ולרעה לא משנה מי עשה אותו ומתי זכותו או חובתו עומדים לנצח מול הקדוש ברוך הוא.
[ליצירה]
על הבל הבלים אמר קוהלת
אמרו חז"ל שעל המעשה שעשו שמעון ולוי שהרגו עיר שלמה
תנא אחד אמר שעשרת הרוגי מלכות הם כפרה על המעשה
תנא שני אמר שבכל דור ודור 10 צדיקים מתים ככפרה על אותו מעשה
זה בא ללמד אותנו שכל מעשה לטובה ולרעה לא משנה מי עשה אותו ומתי זכותו או חובתו עומדים לנצח מול הקדוש ברוך הוא.
[ליצירה]
בכל פעם שאני קוראת את כתיבתך משהו מציף אותי מבפנים, כל כך הרבה רגש,
כל כך הרבה מאחורי כל מילה,
ואתה מצליח להעביר את הכל בצורה כל כך מופלאה!
תודה.
[ליצירה]
כל מה שיכולתי לחשוב עליו הסתכם בוואי, שיו, יוווו ודומיהים, אז ככה, הרגשתי לוממש נעים כזה להשמיע את המוגבלות המילולית שלי בפומבי, וזה לא שזה כך בדרך כלל, זו פשוט ההתמוגגות מהגאונות הזו שהפקת שחור על גבי לבן ורוד קרם וכו...
ולסיכום: סחטיין (??) ----> בשביל לחתום את המוגבלות..
[ליצירה]
פרוזק, אין צורך בכך. אני חושבת שהיא מדברת בעד עצמה בצורה חזקה. קיבלתי חץ לתוך הלב וקלעת בנקודה כאובה ונוכחת. כל כך נוכחת, מן נקודה כזו שלא פוסחת על אף אחד, אלא אם כן מדחיקים אותה מראש פעם אחר פעם , שאז היא הרבה יותר נוראית מלכסח לה תצורה אחרי שהיא צצה...
[ליצירה]
אח אח אח , כל כך אמביוולנטי, עד שאין מילים, להתענג על העובדה שקיים כזה יצור, או לרחם על עצמי עד אימה שעדיין לא מצאתי לי כזה?....
: )
אין גבול לפלא שלך אני מניחה.
תגובות