כן, אני גר צמוד לכינרת ומחובר מאד למעיינות ולמקורות מהם שאבו אבותינו .
שמח שאהבת.
תודה.
כתבתי גם סיפור קצר שמתאר את זה.
שם הסיפור: עוגת השושנים של אמא.
[ליצירה]
מחובר
כן, אני גר צמוד לכינרת ומחובר מאד למעיינות ולמקורות מהם שאבו אבותינו .
שמח שאהבת.
תודה.
כתבתי גם סיפור קצר שמתאר את זה.
שם הסיפור: עוגת השושנים של אמא.
[ליצירה]
שיר על ילדים
תודה למגיבים. התייחסתי לילדים הללו כילדים באשר הם ילדים שאינם אמורים בגילם לעבוד במקום ללמוד.
כניראה הינם ילדים ערבים בדואים מהסביבה(הגליל)
אך לא בזה התמקדתי בשיר.
[ליצירה]
שיר רטוב
בעז, שירך היפה הזכיר לי את שירה הידוע והמולחן
של המשוררת לאה גולדברג שאותו אני מאד אוהב.
אהבתי את הדימויים בשיר ושורות כמו: "נישוק לוטף ופף" וגם את הסוף האופטימי.
אז הנה השיר: תפילה/ לאה גולדברג
למדני אלוהי ברך והתפלל
על סוד עלה קמל
על נגה פרי בשל
על החירות הזאת
לראות, לחוש, לנשום
לדעת, לייחל, להיכשל
למד את שפתותי ברכה ושיר הלל
בהתחדש זמנך עם בוקר ועם ליל
לבל יהיה יומי היום כתמול שלשום
לבל יהיה עלי יומי הרגל
[ליצירה]
מאיר הכי אחי
חי לי בכיף ביישוב בעמק הירדן , האבות המייסדים
היו אחלה מתנחלים ובזכותם היישוב קיים.
אמור מעתה: אין מי שאין לו אח מתנחל בכל ארץ ישראל.
[ליצירה]
סגולת תכול שמיים
שיר אביבי ויפה.במיוחד אהבתי את הבית הראשון,
תאור צבעי השמיים מקסים!
בבית האחרון המעבר לדיבור בגוף ראשון,לטעמי,אינו
מיטיב עם השיר .
[ליצירה]
מצחיק אך עצוב
קטע באמת מצחיק על בני תורה שצריכים לעבוד מן הצד כדי לפרנס את משפחתם הגדלה כל הזמן,
(בבין הזמנים במיוחד.
הרמב"ם לא עבד מן הצד.
הוא התפרנס בכבוד וגם קבע עיתים לתורה ולעשיית חסדים.
כדאי לקחת דוגמה מהגדוילים של פעם שבאמת היו גדולים באישיותם תורתם ואומנותם.
תגובות