[ליצירה]
הדס, מאוד קשה לקריאה. ממש עולה במאמצים לעבור
משורה לשורה. בערך כמו שאני שובר את השיניים על
מילים לועזיות.
"טרוף טורפתי, בני שלי,
..............................
טרוף טורפתי באהלי"
זה נשמע לי כמו חריזה קשה ולא מוצלחת גם אם לא
התכוונת לחרוז.
באופן כללי שמתי-לב שיש 'משהו' קשה בסידור השורות
ולא זורם בקיצוניות.
גם המעבר ברעיונות ובחזיונות שאת מתארת לא אחיד,
לדעתי.
לסיכום- קשה לעיכול, יש מה לשפר. כמובן,
לדעתי.
[ליצירה]
תמי, זו לא אמונה עיוורת להאמין ללא הוכחות חותכות רציונליות. זוהי דרך חיים שדוגלת באמונה שבאמת מופיעה מאוד בשירך! ללא חקירות שוא במקום להוכיח תתפללי למשל תחושי את האמת.
[ליצירה]
אהבתי מאוד
מרוכז מאוד: הטבע והאדם מאוחדים במכסימום.
זה למשל מדוייק מאוד ולא מרושל בכלל (כבר אמרתי- התרשלות זה לא-רע זה הופך לא-פעם לרע)
מה הסיבה שכותבים מרושל? השלמה? יאוש?
בגרות חדשה?
הבית השני גרם לי לחוש במבטך מציץ מבין שיבולים בו. כשקראתי שוב הבנתי למה - שעורה, מגלה מעט, בין השבילים התאחדו אצלי לחוויה מוחשית אחרת. (סתם מעניין)
תגובות