[ליצירה]
תגיד, איתמר, נראה לך שהקב"ה שמח ונהנה מעבודת ה' שלך? ואם זה לא בשביל לעבוד אותו אז תרחם עליך ועליו וקח מהר את הרגלים משם, וחפש מקום שבו תהיה 100% אתה, ושמח! כי הוא המארח בעולם הזה והוא לא אוהב שהאורחים אומללים!
[ליצירה]
אוי.
עד כמה זה אוטו ביוגרפי? מה לעשות, אני אמא גרושה ויש לי בן גרוש, אז קשה שלא להידרך מול שיר כזה
אבל בשבוע הבא הוא מתחתן שוב, עם ילדה נהדרת.
באמת, זה יגמר בטוב.
זבל רוחני שכמוני- זאת אמירה שירית חזקה אם תשאל אותי. הקורא קופץ מכסאו פ]חות או יותר וזה בכלל לא רע..
תגובות