[ליצירה]
חזק (ומוכרחה לצטט בהקשר לכך, גרפיטי שמצאתי בשירותים ציבוריים מצחינים בלב ת"א: "הייתי רוצה להיות עכשיו איך שהייתי כשרציתי להיות איפה שאני עכשיו").
[ליצירה]
יצא לי משהו.
אחרי שאת מנתקת את השיחה
אני תמיד משאיר
את האפרכסת על אוזני
עוד דקה
בגעגוע לא ברור
לא רוצה להתנתק ממך
וכעבור דקה
רק הצלילים
שחוזרים על עצמם בטיעון מוצדק
משכנעים אותי
להניח אותך על הכן.
[ליצירה]
..
יפהפה.
הוספת הפסוקים מוסיפה המון מחשבה ויופי (גם חיצוני)
לקטע. והתוכן עצמו מוכר לי אישית ולכן נוגע.
בכלל, להוסיף ארמזים כאלה כמעט תמיד נותן הרבה, כיוון שכל אדם יכול לפרשם אחרת, וכשהקטע כולו בנוי סביב הארמז, וכתוב כל כך בעדינות ורגישות, מרגש
ומעניין כאחד.
מומלץ בחום!
יום נחמד ומעניין, עומר
[ליצירה]
נחמד. יש פה כמה ביטויים שווי זיכרון, אבל הרעיון עצמו קצת גדול מדי על הקטע. הוא יכול היה להתמצות הרבה יותר.
מצד אחד, טוב שאתה פה. מצד שני, זאת תהיה היצירה הכי מוגבת ברשימת היצירות החדשות, ולא בהכרח הכי טובה. ומצד שלישי, אנשים כמוני מתלוננים (או שכבר לא) ולא מגיבים על חדשים. בהכללה, הכוונה.
לא משנה.
תגובות