[ליצירה]
מקסים
'זוג יונים' כלכך צח. אני קורא ומרגיש שני זרמים צלולים משתלבים בהרמוניה מושלמת. לא יודע קראתי וממש ראיתי שני זרמים לפי השורות. "רואה את הקולות".
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
איתך
כשקוראים את השיר בקול
חסרה לי מילה פועל
אחרי השורה השלישית
למשל
איתך
אוהב לזרום
ובתוך
לפעפע....
סתם לקחתי מילה להמחשה
ולוותר על המילה אזי
שיר יפה.
[ליצירה]
החור שבביגלה
יואכש היקר,שמח שהבהרת את עצמך בנוגע להכללות ודעות קדומות.
לא היתה לי כל כוונה לפגוע באופן אישי חו"ח.
כיוון שעבודתי בגליל וברמה יוצא לי לעבור לא מעט
בצומת קדרים ,וכן ,מוכרי הביגלה עדיין שם ,בגשם ובקור
עם מטרייה אחת ,ותאמין לי ,בדקתי !,אין להם יום יום חג.
בפעם הבאה אני מתכוון לראיין אותם בנושא ,ותודה לכוכב אחד מעז על הרעיון לראיון.
[ליצירה]
מחובר
כן, אני גר צמוד לכינרת ומחובר מאד למעיינות ולמקורות מהם שאבו אבותינו .
שמח שאהבת.
תודה.
כתבתי גם סיפור קצר שמתאר את זה.
שם הסיפור: עוגת השושנים של אמא.
[ליצירה]
עכשיו הסרט
סתיו יקרה, אני מאמץ בשמחה את הרעיון לסרט.
כל מה שתארת בחן ובכישרון רב ,אכן מתרחש באמת
כל טרמפיסט הוא עולם ומלואו ואותי זה ממלא ומלמד
ובכלל עושה הרגשה טובה.
גם אני מצייר ומצטרף בכיף לתגובה של צחית ושלך.
מאד אוהב את כתיבתך ויצירותייך.
שבוע טוב ופורח!
נולדתי כשהשסק החל נותן את פירותיו וזה ממש מחר.
[ליצירה]
דע מאין באת.
כוכב, שימחתני וריגשתני בתגובתך זו.
מאיר, תקרא מה שיגאל אלון אמר על עם שאין לו עבר.
אני מבין שאתה מסוכסך עם עברך ומאד עסוק בו,
וזו הרי גם הוכחה למשמעותו בעיצוב זהותך.
לימים טובים וצלולים.
תגובות