[ליצירה]
מקסים
'זוג יונים' כלכך צח. אני קורא ומרגיש שני זרמים צלולים משתלבים בהרמוניה מושלמת. לא יודע קראתי וממש ראיתי שני זרמים לפי השורות. "רואה את הקולות".
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
איתך
כשקוראים את השיר בקול
חסרה לי מילה פועל
אחרי השורה השלישית
למשל
איתך
אוהב לזרום
ובתוך
לפעפע....
סתם לקחתי מילה להמחשה
ולוותר על המילה אזי
שיר יפה.
[ליצירה]
תפוד לוהט
התעוררתי מזיע מהחלום כשבטטה קרה מכסה על
המחשבות במוחי הקודח.
הרעיון לאסוף חלומות בקטגוריה נפרדת תת הכרתית
נראה לי ראוי -על פישרם של החלומות נוכל להתפשר
בספת הפסיכואנליטיקאי או בשפת המדרכה(ותודה למרת מרת).
בכלאופן מעורר מחשבה בטטה קרה,נפתחת כמו מניפה.
אפשר במקום- מנה חמה?
[ליצירה]
איש הרוח בוב הבנאי
יש הרבה דברים שבוב אמר שהיום מתגלים כנבואות שקר(בובה מייסס באידיש).
אני לא מציע לאף אחד להתמסטל או להתאבן.
השיר הוא שיר שמבטא קורבנות פאסיבית ופסימיות.
ולא מציע כל דרך להתמודד באופן פרואקטיבי.
משחק המילים באנגלית נהדר, בעברית מתפספס.
מאיר תודה על התרגום.
[ליצירה]
יסורי איוב וישועה
תאור רגיש יפה וכואב של יסורי החולה והכותב האוהב.
כמובן ההקשר המיידי ליסוריו של ישו באמונה הנוצרית שאמורים להביא מדווה ומזור למאמיניו.
[ליצירה]
פרידות
תודה להדס וכוכב.
הסבר: בעקבות המחלה אושפזתי בגיל 4 ומשהו.
וזו היתה הפרידה הארוכה הראשונה המשמעותית הזכורה לי כילד. וכניראה הותירה בי את רישומה לשנים.
שבת שלום!
[ליצירה]
טופס שלחת?
יש בדיחה ידועה על איש שמתפלל לאלוקים ומבקש לזכות בטוטו והדבר היחיד ששכח זה למלא טופס ולשלוח.
מוסר השכל:האדם צריך לעשות ואלוקים עוזר-תנסי!
חוצמיזה שיר יפה.
תגובות