אה... איזה ילד רך בשנים..
אבל זה ציור נחמד.. יש לך נטייה לצייר דברים מפחידים
אני בטוחה שאני לא יחדש לך בזה כלום- ובכל זאת אני אומרת לך את זה: אתה מוכשששששששר!
נהד-ר!!
גם אני אוהבת זקנים, מאד, והציור הזה רק גורם לי לאהוב אותם יותר.
חוץ מהרישום הנפלא, כל כך מוסיף השם! [וגם העובדה שהציוק כאילו יוצא מתוך הדף].
שוב לאהודות...
[ליצירה]
אה... איזה ילד רך בשנים..
אבל זה ציור נחמד.. יש לך נטייה לצייר דברים מפחידים
אני בטוחה שאני לא יחדש לך בזה כלום- ובכל זאת אני אומרת לך את זה: אתה מוכשששששששר!
[ליצירה]
נהד-ר!!
גם אני אוהבת זקנים, מאד, והציור הזה רק גורם לי לאהוב אותם יותר.
חוץ מהרישום הנפלא, כל כך מוסיף השם! [וגם העובדה שהציוק כאילו יוצא מתוך הדף].
שוב לאהודות...
[ליצירה]
אורנה, שוב, נהדר.
את נותנת זווית כל כך שונה ומיוחדת פה באתר, לטובת הדור הנשוי, ולטובת כולנו.
ואני מצטרף לאורי בקישור השני, לאחת היצירות הטובות באתר, אכן, השלמה נהדרת (אם כי כשלעצמי, הבנתי מעט אחרת את זמיר.)
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
יאיר השיר חמוד מאוד, גם אני אהבתי את הקול שלך אבל מסכים מאוד עם צחית.
וחוצמזה לא יכולתי להתאפק ולצאת חוצץ נגד הסאונד האומלל (מצטער) של ההמונד בקלידים, אנא שדרג אותו דחוף הוא נשמע קצת כמו פלאפון או אורגן של ילדים.
[ליצירה]
אה כן, ואחר כך פעם בחודשיים מישהו יפתח דיון בפורום על 'למה רמת היצירות ירדה' ומישהו יענה לו שאנשים לא נותנים ביקורת בונה אלא רק חיבוקים ונשיקות.
אם זה מה שקורה כשמישהו נותן ביקורת בונה אז אולי התשובה ברורה..
[ליצירה]
חריזה מושלמת, כל הכבוד! :)
אסתר, למה טפשית? השיטה הזו של הפרדוקס מאוד שימושית במצבים כאלה. אם אני לא טועה זה אותו הרעיון שבמשל 'קטלוג הקטלוגים שאינם כוללים את עצמם' שהביא סיימון סינג בשם מישהו חשוב שאינני זוכר את שמו...
תגובות