האהא, זה מזכיר לי את הטיול שלי לקנדה, בו לקחתי תמונות בעיקר של עננים בצורות שונות, הזכיר לי קצת את פוו הדוב וחברו מנסים למצוא דמויות מסתתרים בין העננים :D
[ליצירה]
האהא, זה מזכיר לי את הטיול שלי לקנדה, בו לקחתי תמונות בעיקר של עננים בצורות שונות, הזכיר לי קצת את פוו הדוב וחברו מנסים למצוא דמויות מסתתרים בין העננים :D
[ליצירה]
נפלא.
נראה לי שזה השיר הראשון לו אני קורא חמוד. הוא פשוט זך ותמים כ"כ!
מכחול הכתיבה שלך טבול בצבע קסום ומסתורי. אי אפשר לגלות סודות של מוח ולב שכאלה...
אם לא הייתי נרגש כ"כ, והיו יותר רמזים, הייתי אולי מנתח (כן, אני יודע שזה אכזרי מעט). איזה יופי!
להתגעגע למי שעזב, למי ש"גר" בקונכיה קודם.
מלאך.
תודה!
[ליצירה]
מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!
אהבתי... זה פשוט מצויין!
הכתיבה כאן מעולה ומשובחת כמו שלא ראיתי הרבה זמן... הרגש שלך בוער בך, על כל העצבות שבו, והוא יוצא בצורה חזקה החוצה!
המשיכי לכתוב, ותודה!
[ליצירה]
אני לא אשתמש במילה בה רציתי להשתמש מלכתחילה כדי להגיב על השיר.
פתיחת שפתיים חופשית לאדם אחד היא סתימת שפתיים לאחר.
לא, לא תוכל להוביל מצעד גאווה ולהגיד שאין זה פגיעה בסובב אלא חופש ופתיחות. זכותי, הרי, למחות שאין להם רשות "להציג" את דעותיהם ברבים, בארצי - בארצם. כמו שגנב גונב ורוצח רוצח, אותו מצעד הוא פגיון בנשמת האומה, לדעתי, במיוחד כשמצרפים אליו את אומות העולם. הלא חלק מ"חופש הביטוי" הוא ההתנגדות לחופש הביטוי...
היה פעם אחד בתל אביב שהפגין נגד אותו מצעד, ביחידות. באו אליו אנשים "רגילים" מהרחוב וביקשו ממנו שיפסיק לאלתר מכיוון שת"א היא עיר פתוחה הנותנת ביטוי לכל גווני אדם וסטיותיו.
פרדוקס, מה?
חבל. בפעם הבאה, אל תיכנע לסיסמאות מערביות שהופכות אותך לטמבל בעל מעמד גבוה.
תגובות