שיר עם מעט מילים שמעביר הרבה תחושה-
תחושה של סתיו קצת מנוכר, צבאי כזה. היה לי משונה החיבור בין חיילים לריקוד של שמחה. אבל דווקא זה גורם לקורא לעצור רגע, ולקרוא שוב.
גם אני ילדה של סתיו, יש בו משהו, שגורם להתרפק, להתרגש, להשתולל ולהתכנס...
[ליצירה]
קצת אבל הרבה
שיר עם מעט מילים שמעביר הרבה תחושה-
תחושה של סתיו קצת מנוכר, צבאי כזה. היה לי משונה החיבור בין חיילים לריקוד של שמחה. אבל דווקא זה גורם לקורא לעצור רגע, ולקרוא שוב.
גם אני ילדה של סתיו, יש בו משהו, שגורם להתרפק, להתרגש, להשתולל ולהתכנס...
[ליצירה]
מתי הספקת להגניב יצירה מבלי שאני אשים לב אליה! אהה!!! אהבתי. אם כי אני לא כל כך בטוח שהריקוד של העננים כל כך מתאים (השיר קצת אפל ופתאום ריקוד :S)
[ליצירה]
אהבתי. יפה!
* ציור נפלא, פשוט ומלא בנפח. מרגישים את רעדת ראש השנה. איני מבין בציור כך שלא אוכל להגיב בעניינים טכניים.
* לדעתי היית צריכה יותר לקשר בין הכותרת לציור. זה נהדר גם ככה ומובן, והרגש מורגש, אבל ההסבר לדמויות הבוקעות צריך להיות רמוז יותר בכותרת.
כל אלה הן דעותיי, נא לא להתייחס אם זה לא רצוי.
נפלא.
תודה!
[ליצירה]
תמונות נדירות ומיוחדות רק לך...
אילו תיאורים מקסימים.
אהבתי במיוחד את:
"יְלָדִים יְחֵפִים רָצִים
סְבִיבִי סְבִיבָה
בְּאַנְחַת נְדָבָה."
מין תום כזה ושובבות של ילדות.
אתה מצליח להכניס את הקורא לראש שלך, למציאות שלך, לדמיון שלך.
בכל זאת, עדיין חסר הסיום, העוצמתיות. חוץ מתמונות המצויירות במכחול יפהפיה, אני לא חש דבר. יש לך עט של צייר.
תודה!
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
תגובות