[ליצירה]
שירך יפה מאד ושוב הוא מזכיר לנו את אהבתינו אל הארץ.
אבל היא לא הפקידה את עצמה בידינו, בורא העולם
נתן אותה לנו. ותירש את הארץ הזאת! זוכר?
כי לך נתתיה!
תודה:
חיים
[ליצירה]
תודה יואל על תגובתך:
לדעתי מלחין טוב ידע כל דבר להלחין:)
לא כל שירי הם בסיגנון זה:
הכי חשוב שאהבת
אגב בקרוב אעלה שירים שהולחנו.
שלך בידידות: חיים!
[ליצירה]
איש טוב!
אתה באמת טוב אם חשבת שהיוצרים כאן אינם יודעים
זאת בעצמם.
לאחר שהבהרת את עצמך כה טוב שלא נוצרה בינינו,
שום אי הבנה הרני מודה לך בשם כל הגולשים ובשמי
במידה ויסכימו לכך:
תודה חיים
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
תגובות