שם בדוי שלום לך!
אני אוהב את יצירתך זו מורגש הרצון שלך להתקדם בשטח זה!
נסה גם צבעים אחרים הכוונה לסוג של צבעים אחר!
היצירה מקסימה כשלעצמה!
תודה לך:
חיים
רק עבור סתיו לשם!
כמה תגובתך הייתה נכונה זה סיגנון הנקרא בשם:
נאיבי והוא מאד פופולרי וידוע הביצוע כאן מושלם
טכניקה מלאה ויסודית ציור מעולה.
תודה כי שוב נהנתי מהיצירה:
חיים
[ליצירה]
אבל אבל אבל, החתלתול נראה יותר כמו לביאה!!!
(יופי שם בדוי. ציור מגניב, רעיון מצוין, ושנינות יוצת דופן, וכל מה שאתה רואה זה שהחתלתול נראה כמו לביאה?! תתייבש לך.)
[ליצירה]
תודה שקראת לי!
זה מקסים. תיארת את זה כל כך יפה, כל כך נכון.
הלואי שנזכה תמיד!
המקום שבו מפסיקים להתפלל על הצרות ורק מתרפקים על הגדולה והקדושה של אבינו שבשמיים, על האהבה הגדולה שלו. המקום שבו אתה כבר לא מתפלל, אלא התפילה פותחת לך את הפה ויוצאת מעצמה, והנפש יחד איתה.
[ליצירה]
בס"ד
היה לנו מדריך שהסתבך בין הקשיחות לחברמניות נורא ובסוף גם לא החזיק מעמד הרבה זמן. עשינו לו את המוות... תלמידי תיכון הם מהיצורים האיומים ביותר עלי אדמות. אהבתי את הפיתרון המבריק של הסרט - הוא גרם לילדים להרגיש שהוא לא רק רע, גם ההנאה שלהם חשובה לו.
[ליצירה]
או שלא הבנתי את המילה באנגלית (מה או, לא הבנתי וזהו),
או שפשוט הצמח מוזר קצת. העלים לא תואמים. העלים למטה הם עלי "כף יד" והעלה למעלה פשוט.
מי מדמם פה? הפרח? היד?
היד שמנסה לקטוף את העלים, ונפצעת, או העלה הנתלש, מדמם כמו חיה פצועה?
הרי תוצאות הבדיקה במילון מורפיקס האונלייני:
Word or phrase not found
לשרות הציבור.
תגובות