[ליצירה]
*מבחינה טכנית, הציור באמת לא נראה לי משו.
פשוט באמת יש פה יותר את העניין של מה עומד מאחורי, או כמו שהגדרת - הנפח וכו'.
* אכן היה אפשר יותר לקשר בין הכותרת למה שמסתתר בציור, פשוט לא מצאתי משהו מתאים ממש אז השארתי את זה.
*בכולופן, תודה רבה על התגובה. היא עושה טוב על הלב.
[ליצירה]
משום מה כל שיריך (עד כמה שזכרוני לא מטעה אותי..) הם עם חרוזים.
שירים זה לאו דווקא עם חרוזים, ואני חושבת שלפעמים אפילו בלי חרוזים זה יותר יפה / מושלם.
תנסי פעם...
נ.ב. הערה היתה בכללי ולא לגבי השיר הזה דווקא. פשוט זה היה שייך פה כי ביקשת התיחסות לחרוזים.
[ליצירה]
לכל מי ששאל ותהה-
הפנים בכוונה לא גמורות, על מנת לא לחסום וככה כל אחד יכול להשלים לו איזה פרצוף שירצה ויוכל להתחר יותר.
ו.. אלירז.. תודה, זה באמת נחמד ביותר לשמוע :)
[ליצירה]
האמ.. לא, כשאני כתבתי את זה. לא חשבתי שהרוקדת מרגישה לבד.
זה נכון שכרגע זה הוא זמן של יותר "התבודדות" עם עצמך...
אבל בכללי ביא לא בודדה בעולם.
כן, זה נחמד להסתכל עליה.. אבל זה גם קצת מוציא את העיניים..
תגובות