עוד יצירה נפלאה.............
יש לך הרבה יצירות על השר הגרוע שבין האדם לטבע... אני מבין למה. אכן, צריכים לשפר זאת.
אההה!!! את תופסת לי את כל רשימת היצירות האהודות!
מסכים עם המסר.
תודה.
[ליצירה]
עוד יצירה נפלאה.............
יש לך הרבה יצירות על השר הגרוע שבין האדם לטבע... אני מבין למה. אכן, צריכים לשפר זאת.
אההה!!! את תופסת לי את כל רשימת היצירות האהודות!
מסכים עם המסר.
תודה.
[ליצירה]
יוסף, רעיון נחמד, אבל באמת התכוונתי לצד האפל יותר של משמעות הציור.
הקליפה החיצונית מתה, המבט הריק, כשכל מה שנשאר בפנים הוא דבר לא כ"כ חביב, שאחרי הרבה זמן כלוא חייב לצאת החוצה, ע"י שבירת המוסכמות, סידוק של המציאות כפי שהייתה מוכרת...
אבל גישה חיובית זה תמיד עדיף, אהבתי, תודה.
מיכל.
תגובות