היי כנרת, לא הצלחתי להכניס את הכותרת בגלל בעיות טכניות באתר, אבל כאן זה אמור להיות "סקיצה לסקיצה"... זה פשוט ניסיון להעתיק את הסקיצה המפורסמת של דה וינצ'י... האף המחודד והעיניים ללא ריסים דווקא יצאו דומים לאורגינל, כל שאר השגיאות - שלי בלבד.
[ליצירה]
כתמיד את מסקרנת אותי
מיבלאש, מה את אומרת בעיניים נטולות ריסים, באף מחודד ובשפתיים קפוצות?
מה את מביעה שאני לא מבינה?
והשיער הדלול הזה, והפשטות שאהבתי.
תגידי מה?
[ליצירה]
היי כנרת, לא הצלחתי להכניס את הכותרת בגלל בעיות טכניות באתר, אבל כאן זה אמור להיות "סקיצה לסקיצה"... זה פשוט ניסיון להעתיק את הסקיצה המפורסמת של דה וינצ'י... האף המחודד והעיניים ללא ריסים דווקא יצאו דומים לאורגינל, כל שאר השגיאות - שלי בלבד.
[ליצירה]
לרוב, זאבים, גם אחרי ש"גילו את ליבם ואת רוך נפשם" אי אפשר ככה להתעלם מעצם היותם זאבים... (מנסיונינו, מי שעושה זאת מוצא את עצמו קרוב לוודאי חסר סבתא זקנה אחת).
השיר נחמד ובנוי היטב, אבל מה הייתה המטרה כאן? להגיד שלכל "זאב" יש צד נחמד? כי זה לא נכון, לא חסרים מניאקים אמיתיים בעולם. שב"זאבים" של העולם חייב להיות חלק המזדהה עם הקורבן שלו? או אולי שבהכרח מתישהו בעבר הם בעצמם היו קורבן לטורפים אחרים? אתה מנסה לתרץ אותם? חסר לי כיוון בשיר... משפט, או אפילו מילה שירמזו כיוון.
[ליצירה]
חו"ל
על חו"ל כבר חשבת? אני רצינית, כדאי לך לנסוע לאיזה מקום נידח, נניח בדרום אמריקה או אפילו מרכז אפריקה, ולחיות שם כאחד העם. נראה לי תחזור עם כיוון שונה בשירים שלך. אתה כותב כזה יפה, אבל זה נראה כאילו אתה מתאר מקום אחר, שלא נדבר על מאה אחרת....
[ליצירה]
לא הבנתי מה בדבריי הצביע על קיבעון כלשהו, כשאני בדיוק אומרת שיש מקום להכל בעולם היצירות. גם אם אני מאמינה בצבע שמיים כלשהו, אני בטח ובטח לא חושבת שזה מהותי לחשיבה שלי. דברים כאלה מצמצמים בני אדם. אני חושבת בדיוק ההיפף, הנתונים השונים בעולם חשובים כמו הדף הלבן עליו תתחיל להמציא. אבל הם עדיין נתונים מציאותיים שיש להתחשב בהם. ועדיין, כל כמה זמן מופיעים גאונים אמיתיים שמסוגלים להתעלות על מגבלות המציאות ויוצרים מה שהעולם קורה "אומנות".
אז שוב, אולי הבעיה אצלי, אבל מה מקובע פה?
אתה זריז לקבוע שלאנשים אחרים יש גבולות מסויימים. חשבת אולי על האפשרות השנייה?
תגובות