אין זה ציור של הים בלבד עם סירה!
מימין התמונה ניתן להבחין בדיג עם מקטרת,
אולם גם מחשבותיו מצוירות על גביו ואותן יש לזהות ולהבינן. שלוש מחשבות המעסיקות כל יורד ים!
שם בדוי היקר!
הדיג הוא הפרט הקטן
והקל בציור וכאילו החוף שמימין הבט בו ותתרחק מעט ואתבחין בו מימין מלמעלה ועד למטה זה הדיג.
כעת הבט בחלק העליון מלמעלה שם זה אמור להיות הכובע מיד תחת הקסקט של הכובע תראה את מחשבתו הראשונה והיא [שרק מלאכי הימים ישמרו על ספינתי]
מחשבה שניה נמצאת מהאף כלפי פנים הפנים תראה שם דמויות של אנשים בכל מיני צורות { המחשבה היא על כל הנמצאים במצולות מכל הפלגותיו והזכורים לו
ישנן שם כ-5 דמויות לא את כולן ניתן לזהות]
מחשבה מספר שלוש נמצאת באיזור החזה של הדיג ושם ניתן ליראות את משפחתו לה הוא דואג
אלה ילדיו כשבעה ואישתו החוסה עליהם.
והרי לך היצירה בסיגנון מיוחד שבודדים משתמשים בו.
שלך בידידות חיים
כעת תנסה לראות ותראה אם איני צודק !
תתרחק מעט מהמסך והכל יביט בך ...
נכתב גם עבור יתר הגולשים!!!
[ליצירה]
אין זה ציור של הים בלבד עם סירה!
מימין התמונה ניתן להבחין בדיג עם מקטרת,
אולם גם מחשבותיו מצוירות על גביו ואותן יש לזהות ולהבינן. שלוש מחשבות המעסיקות כל יורד ים!
[ליצירה]
שם בדוי היקר!
הדיג הוא הפרט הקטן
והקל בציור וכאילו החוף שמימין הבט בו ותתרחק מעט ואתבחין בו מימין מלמעלה ועד למטה זה הדיג.
כעת הבט בחלק העליון מלמעלה שם זה אמור להיות הכובע מיד תחת הקסקט של הכובע תראה את מחשבתו הראשונה והיא [שרק מלאכי הימים ישמרו על ספינתי]
מחשבה שניה נמצאת מהאף כלפי פנים הפנים תראה שם דמויות של אנשים בכל מיני צורות { המחשבה היא על כל הנמצאים במצולות מכל הפלגותיו והזכורים לו
ישנן שם כ-5 דמויות לא את כולן ניתן לזהות]
מחשבה מספר שלוש נמצאת באיזור החזה של הדיג ושם ניתן ליראות את משפחתו לה הוא דואג
אלה ילדיו כשבעה ואישתו החוסה עליהם.
והרי לך היצירה בסיגנון מיוחד שבודדים משתמשים בו.
שלך בידידות חיים
כעת תנסה לראות ותראה אם איני צודק !
תתרחק מעט מהמסך והכל יביט בך ...
נכתב גם עבור יתר הגולשים!!!
[ליצירה]
איזה יופי!
אהבת הגולה ואהבת הארץ בך כה רבה הרכות בשירך,
ואני כאן ראשון בא לבקרך?
שיר נהדר עם נפש עדינה של יוצר,
האומר כה רבות ואף יותר.
אהבתי כי מגיע לו :חיים
[ליצירה]
את האמת?
כל התגובות והמחמאות של המגיבים מדברות בעד עצמן. הלוואי... והיה לי מה לוסיף וכל מי שרואה
ביצירה זו פגם ולו הקטן אינו ראוי לה!
שירך זה יהדהד עוד רבות במוחי.
תודה זו מילה עניה מדי כדי להודות על יצירה שכזאת.
חיים
[ליצירה]
זו קריאה למלחמה בשלטון והעם, נכון יותר :
למלחמת אחים.
אין לי אפשרות אחרת רק להצטרף אל דעתו של:
רדף השיג בכל מילה ומילה ועומד איתן מאחורי תגובתו.
תודה על השקפת עולמך:
חיים
[ליצירה]
נסיך קטן מה גדול שירך זה ועד כמה נוגע בנימי נשמתו של הקורא.
פשוט אין יכולת להעלות על הכתב ומצוא את המילים
המתאימות.
שיר גדול מהחיים בצל המוות!
תודה: חיים
תגובות