אין זה ציור של הים בלבד עם סירה!
מימין התמונה ניתן להבחין בדיג עם מקטרת,
אולם גם מחשבותיו מצוירות על גביו ואותן יש לזהות ולהבינן. שלוש מחשבות המעסיקות כל יורד ים!
שם בדוי היקר!
הדיג הוא הפרט הקטן
והקל בציור וכאילו החוף שמימין הבט בו ותתרחק מעט ואתבחין בו מימין מלמעלה ועד למטה זה הדיג.
כעת הבט בחלק העליון מלמעלה שם זה אמור להיות הכובע מיד תחת הקסקט של הכובע תראה את מחשבתו הראשונה והיא [שרק מלאכי הימים ישמרו על ספינתי]
מחשבה שניה נמצאת מהאף כלפי פנים הפנים תראה שם דמויות של אנשים בכל מיני צורות { המחשבה היא על כל הנמצאים במצולות מכל הפלגותיו והזכורים לו
ישנן שם כ-5 דמויות לא את כולן ניתן לזהות]
מחשבה מספר שלוש נמצאת באיזור החזה של הדיג ושם ניתן ליראות את משפחתו לה הוא דואג
אלה ילדיו כשבעה ואישתו החוסה עליהם.
והרי לך היצירה בסיגנון מיוחד שבודדים משתמשים בו.
שלך בידידות חיים
כעת תנסה לראות ותראה אם איני צודק !
תתרחק מעט מהמסך והכל יביט בך ...
נכתב גם עבור יתר הגולשים!!!
[ליצירה]
אין זה ציור של הים בלבד עם סירה!
מימין התמונה ניתן להבחין בדיג עם מקטרת,
אולם גם מחשבותיו מצוירות על גביו ואותן יש לזהות ולהבינן. שלוש מחשבות המעסיקות כל יורד ים!
[ליצירה]
שם בדוי היקר!
הדיג הוא הפרט הקטן
והקל בציור וכאילו החוף שמימין הבט בו ותתרחק מעט ואתבחין בו מימין מלמעלה ועד למטה זה הדיג.
כעת הבט בחלק העליון מלמעלה שם זה אמור להיות הכובע מיד תחת הקסקט של הכובע תראה את מחשבתו הראשונה והיא [שרק מלאכי הימים ישמרו על ספינתי]
מחשבה שניה נמצאת מהאף כלפי פנים הפנים תראה שם דמויות של אנשים בכל מיני צורות { המחשבה היא על כל הנמצאים במצולות מכל הפלגותיו והזכורים לו
ישנן שם כ-5 דמויות לא את כולן ניתן לזהות]
מחשבה מספר שלוש נמצאת באיזור החזה של הדיג ושם ניתן ליראות את משפחתו לה הוא דואג
אלה ילדיו כשבעה ואישתו החוסה עליהם.
והרי לך היצירה בסיגנון מיוחד שבודדים משתמשים בו.
שלך בידידות חיים
כעת תנסה לראות ותראה אם איני צודק !
תתרחק מעט מהמסך והכל יביט בך ...
נכתב גם עבור יתר הגולשים!!!
[ליצירה]
שם! הזה יכול להתרחש בכל מקום.
שיר חזק נוגע ישירות לעמנו צורב וכואב בכל תזכורת!
ואין יפה וחזקה שתדמה לשלך.
נגעת בלבי עמוקות באהבת כל מילה.
תודה:
חיים
[ליצירה]
שמואל היקר!
התיאשתי ממך, רמזתי, כתבתי ואתה בשלך.
מהיום יותר דברך לא אקרא,
אותי יותר לא תראה אצלך.
תודה על שטויות וגיבובך.
שרק אלוהים ירחם עליך!
חיים
[ליצירה]
פעמיים קראתי את שירך, בראשונה הבחנתי שאיני
חולם.
בשניה הוברר לי עד מה מהמם!
שיר נהדר עם עומק בתוספת רגשות מוחבאים בין המילים, בתחושות אין סוף עד הסוף!
את נפלאה ואני אוהב את שירתך עד מאד.
תודה לך: חיים
תגובות