[ליצירה]
אהבתי מאד כמו את כל יצירותיך והחזותיות שלך עשו לי טוב על הלב!
אתה יוצר טוב מאד בעיני עם חשיבת אומן ישר והאומר את שחושב ללא כחל וסרק!
תודה על יצירה נהדרת וחשיבה נכונה ונפש מלאת תעצומות!
שלך:
חיים
[ליצירה]
יפה מאד, פשוט ומכאיב.
תשתדל/י לצאת מזה כי איום להמשיך לחיות עם זה.
מבטיח ביום הדין ובשעת צורך לחזור ולהחזיר את חלקת הקודש אל ארצה בחזרה.
תודה לך: חיים
[ליצירה]
שמואל היקר!
התיאשתי ממך, רמזתי, כתבתי ואתה בשלך.
מהיום יותר דברך לא אקרא,
אותי יותר לא תראה אצלך.
תודה על שטויות וגיבובך.
שרק אלוהים ירחם עליך!
חיים
[ליצירה]
ידידי היקר לגמול לך ב-5 תגובות זה כבר אכזר!
אכזר מצידך זאת לבקש אצלך בתוך יער יצירות
מתגושש, לחפש עוד אחת שעוד עליה לא הגבתי,
תאמין לי שי: התעיפתי!
אחר שמצאתי אחת יצאה לי נשיפה כמו מבלון ששוחרר
בו הקשר ושכחתי מה עושה כאן ומה הפשר?
יצירה נפלאה אמרתי אכתוב רק שי יקירי תן לעזוב!
כי מה עוד אוסיף את שאתה כבר יודע,
בכתיבה כמו שלך אין איש כאן נוגע!
אתה אמיתי יתכן מחונן, גם את זאת כנראה חשו בו כאן.
תודה על כתיבה מעגלית מסחררת,
את נפש יוצר הקורא משחררת.
אהבתי אהדתי ואם ציון יש לתת,
לו אני בחורה מזמינך לפלרטט!
חיים
תגובות