מרי יקרה הציור צויר מרישום אותו הכנת ועיוותתי את המיבנים על מנת ליצור עיר עתיקת יומין ולהסב את המבט כאל עיר יהודית דתית עם מסורת מהגולה של
אירופה דאז. באופק ניתן ליראות גם דמות עם שטריימל, והבלגולה עם העגלה את הגלות בנוסף למיבנים.
חיים
[ליצירה]
מרי יקרה הציור צויר מרישום אותו הכנת ועיוותתי את המיבנים על מנת ליצור עיר עתיקת יומין ולהסב את המבט כאל עיר יהודית דתית עם מסורת מהגולה של
אירופה דאז. באופק ניתן ליראות גם דמות עם שטריימל, והבלגולה עם העגלה את הגלות בנוסף למיבנים.
חיים
[ליצירה]
ישנה בי תחושת מחויבות להגיב ליצירותייך החזותיות.
מאחר ואיני רוצה לפגוע בך וכל אשר לא יראה לי אכתוב לך לאישי במידה ותבקשי אציין רק את החיובי בפורם. קודם כל תודה על כל תגובותייך והן נחת הסבו לילאחר שראיתי כי גם את מציירת.
ולעיניין: סיגנון ראליסטי ללא פשרות דיוק מוחלט עם
שליטה גבוה ברישום, משחק מושלם באור וצל.
כישרון מאין כמוהו בציורי חיות לציפורים.
אהבתי כל יצירה שלך ועברתי על כולן אחת טובה מהשניה וביחד מהוות חן רמת שליטה גבוהה מהקיים כלל. אבל למה אינך מנסה ליצור בשמן?
היו יוצאים לך ציורים שאין כמותם בנראה בארץ.
את כתבת לי שאת חושבת ללמוד ציור.
אין לאף אחד מה להציע לך בשטח הזה, פרט לשליטה בצבעי שמן!
באם הציורים נעשו מהדמיון כמובן!!!
וזה כבר את יכולה לדעת.
אהבתי והתפעלתי מכל יצירה ויצירה.
עלי והצליחי אם אפשר לאחל זאת לאחד שהצליח!
תודה ובאהדה רבה על כל מראה לעיני אשר גרמת.
חיים נוי
[ליצירה]
כאן פרט לשני דברים הכל מושלם.
אחד: כף היד. אינו ביצוע של אומן
שניים: הכתף אינה ממש ככתף נשית, זאת אומרת
שחסרה לה רוך טיפת התעגלות.
לי חסרה קצת הצללה תחת הלחי הימנית אבל פחות מודגשת מהשמאלית.
כמובן שלא רצית להתמודד עם יצירת סנטר שאינו דבר קל לביצוע.
בואי ונאמר ששכחת.
[ליצירה]
עוד דוגמה לשיר נפלא הכתוב בגובה העיניים של הקורא המדבר ישירות במבט כואב ללא מילים גבוהות.
ממש ניתן לקרוא את השיר לפי קצב מנגינה אותו הוא מכתיב על ידי זרימה מקסימה ומעט הומור בתוך כל הכאב המועבר כה חזק וברורות.
אפילו קדימה תלך לאחור בבוא הזמן ויהפך להיסטוריה,
כי לוקח לעם תמיד באיחור להבין את רצונו ולשפוט אותו נכונה.
ומה זה זמן בתוך ההסטוריה? כמעט אין לו משמעות!
תמשיכי להפטיח לילד הקטן ואם לא יזכה לכך יעביר הלאה, והלאה כי לעם הזה יש אורך רוח.
וזה שהובטח הוא שיהיה!
אהבתי את שירך והוקסמתי:
תודה חיים
תגובות