דב- מה קרה? למה זנחת את הכיסוי? את השיר הזה, צריך לקרוא כמה פעמים, כך עשיתי ולעניות דעתי כדאי להוריד את השורה השניה- "וידידו", זו נראית, בעיני, מילה לא קשורה להרגשה של השיר, מילה שקצת הופכת את השורות-זו שלפניה וזו שאחריה לילדותיות, במקום לדרמטיות ומלאות משמעות...
תחשוב על זה,
איה :)
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
דב- מה קרה? למה זנחת את הכיסוי? את השיר הזה, צריך לקרוא כמה פעמים, כך עשיתי ולעניות דעתי כדאי להוריד את השורה השניה- "וידידו", זו נראית, בעיני, מילה לא קשורה להרגשה של השיר, מילה שקצת הופכת את השורות-זו שלפניה וזו שאחריה לילדותיות, במקום לדרמטיות ומלאות משמעות...
תחשוב על זה,
איה :)
[ליצירה]
באו נצעד
אגודת שוחרי ירושלמי שמואל
מהאזרח ועד המנהל!
אוהבים אותך שמואל אתה גדול
מעלה בת צחוק שלא תחדול.
אספן גלויות עולמי ביותר
על תחביב זה אינך מוותר.
השב"כ אותך בוחן
אך אתה חביב, אותנו לא מסכן.
שמאל קיצוני מרקסיסט
אבל מה- אידאליסט.
היית במולדת עם זאבי
נשבע לכם באבי אבי.
אך עשית סיבוב פרסה
בגלל שאין בימין פרנסה.
אוהבים אותך שמואל
כה יעזרך האל
עד לבוא סטלין
או הגואל
[ליצירה]
הם מחרבנים גם כשיש עצירות
מקורות סגרה את הברז
הביוב עלה על גדותיו
הצלחת נשברה לגמרי
וכל המרק נשפך על המכנסיים
כמו שתן חמורים ובהמות
בני זו נא לא לומר את המילה
אוחזים בהגה ועושים רוורס
אחר כך משלבים הילוך
ופוגעים בפח הזבל
טיונפס וכונייפעס מחרידים
דולקים אחרינו להפליצנו
ורק ירושלמי התמים השה
מצא לעצמו דיבור יפה
תגובות