הכותרת אמורה להיות 'מה אתה עושה פה?', אבל האתר החליט שהיצירה צריכה להיקרא '1', ואם אני אתקן את הכותרת התמונה תיעלם, אז שיהיה '1'.
ההילה היא בגלל שצילמתי אותו בערב והשמש מאחוריו.
אהבתי את ההילה שמסביב.
גם הקומפוזיציה- כמעט מושלמת.
השפן היה צריך להיות טיפה יותר שמאלה כדי שיהיה ממש טוב- על אחד מקוי השלישים. איך שהוא נמצא עכשיו הוא בין השליש לאמצע התמונה וזה קצת מעצבן את העין...
הרקע מאחורה יצא אאוט-אוף-פוקוס וזה יפה ומדגיש את השפן הקטן...
[ליצירה]
הכותרת אמורה להיות 'מה אתה עושה פה?', אבל האתר החליט שהיצירה צריכה להיקרא '1', ואם אני אתקן את הכותרת התמונה תיעלם, אז שיהיה '1'.
ההילה היא בגלל שצילמתי אותו בערב והשמש מאחוריו.
[ליצירה]
המראה!
איך שכחת את המראה?!
זו שמסתכלים בה ורואים דמויות מאשימות של אנשים שהרגת בגלגולים קודמים או בסיוטים בהקיץ?
בבית כזה לעולם לא תהיה בודד, או עצוב, או חי...
התיאורים די שגרתיים - בית אפל ועתיק עם נרות ורעשים ורחשים בעליית הגג. הסיום קצת מפתיע, אבל גם הוא נשמע מוכר.
היה מעניין אם הבית באמת היה תיאור של האישיות המסובכת והאפלה שלך, אבל נראה שאתה מסתפק בתיאור רגיל של בית אפל ובהערת 'אפל בדיוק כמוני'. חבל, כי במעט יושר ודמיון היית יכול לתאר את עצמך ובאמת להפתיע.
תודה
[ליצירה]
הסגנון נהדר, תמציתי, קולע.
אבל התוכן לא מחוייב, באותה מידה אפשר לכתוב הפוך:
אמרת לי יזע, עמל
ואמרתי לך דם
אמרת לי אדמה, מולדת
ואמרתי לך כיבוש
אמרת לי דורות ונצח
ואמרתי לך מנוחה.
נכון ששיר הוא לא סגנון מתאים למאמרים והרצאות, ותחושת "דו-שיח-של-חרשים" עוברת היטב, אבל אני חש שיש צד שצועק וכועס וצד שני שעונה במילות קוד מדודות (או סיסמאות דמגוגיות?), ככה יתאר את הוויכוח מי שהשתתף בו (אני הסברתי, הוא צעק), וקשה לי להאמין שכך הוא באמת התרחש. (אולי כן, לא יודע, אתה היית שם, לא אני)
תודה
[ליצירה]
כמו שאמרת:
'אני לא אחד שכותב עלילות מרתקות ,הרעיון הכללי הוא לקחת אוסף של רעיונות שאתה רוצה להעביר ולשתול אותם בסיפור פשוט שימשוך את הלב'
אבל הסיפור בקושי מושך את הלב בגלל הרעיונות שמסרבלים אותו, וה'רעיונות' הם הכללות סתמיות שאתה מפזר בתקווה שמישהו יתעצבן. אם אתה רוצה 'לשתול' רעיונות בסיפור, אל תסביר, תספר, והקורא יבין לבד את הרעיונות שאתה רוצה להעביר.
חוצמזה - הרבה שורות נקטעו בעריכה, זה קצת מפריע לקריאה.
[ליצירה]
יש הבדל בסגנון בין תחילת השיר לסופו, נראה כאילו בהתחלה אתה מחקה אותה, ובסיום אתה נכנע ונוטש (ומותיר מאחוריך שורת נקודות ללא משפט)
ודוקא בחלק השני מופיעה הפנינה - 'זר בארץ השירה'.
שיר יפה. על כותבת אמיתית?
תודה
תגובות