הלב מחומות ירושלים - מאד יפה.
והרעיון לבנות את ירושלים עם כל הלב, ולהשאיר גם
פתח לאהבה - רעיון מקסים.
(כן, אני כבר יודעת שלא לזה התכוונת, אבל מה זה משנה:)
והלילה הוא פשוט קסום בירושלים
והנה הכוכבים מלחשים לילה טובבבב
[ליצירה]
הלב מחומות ירושלים - מאד יפה.
והרעיון לבנות את ירושלים עם כל הלב, ולהשאיר גם
פתח לאהבה - רעיון מקסים.
(כן, אני כבר יודעת שלא לזה התכוונת, אבל מה זה משנה:)
והלילה הוא פשוט קסום בירושלים
והנה הכוכבים מלחשים לילה טובבבב
[ליצירה]
ראיתי את התמונה כבר הרבה פעמים, ובאמת רק עכשיו שמתי לב (בגלל דברי בתש) שהאוזן קצת גדולה. אבל למה להתפס לדוקיות :)
דווקא את הצוואר הארוך אהבתי. זה נראה לי בכוונה ככה.
בכולופן - ציור מדהים!!
[ליצירה]
זה החלק שהכי אהבתי :
"להיות אמיתית.
לצייר כמו לכתוב. בזרימה, בהשתפכות.
לדבר כמו לחשוב. ביצירתיות, בקלילות.
להיות כמו ברגעים שאת מביטה בי מחוייכת ואני מרכינה את ראשי במבוכה. מסיטה מבטי אל הצד השני."
תגובות