וואו, נשמת, זה נהדר!
הציור מדהים לחלוטין, הרעיון יפהפה והשם עוד יותר.
והכי יפה האחיזה של היד. זו לא אחיזה רגילה של עיפרון, זו אחיזה שנראית נואשת במקצת, עם האגודל בפנים. כמו אגרוף.
נהדר!
ניסיתי להחזיק ככה עט, והיה לי מזה לא נוח [טוב, אבל כל אחד מחזיק את העיפרון אחרת...]
ויש משהו טיפה מוזר באצבע- ממש מעל הציפורן.
אבל באופן כללי, זה ממש יפה.
הרעיון גדול והביצוע מהמם...
אמרתי לך פעם שאת מוכשרת?! ;-)
מה יש לכן נגד הידיים?
איכות הקו טובה. האחיזה מוזרה ולא הכי הגיונית.
אולי כדאי להתאמן על דברים פחות מסובכים,
הידיים זה אחד הדברים הקשים (והאוזן גם.)
ניסיתי את האחיזה הזו בעצמי, היא נוראית.
תנסי להחזיק את העיפרון ביד חופשית, בקצהו, עם אצבעות כמה שיותר משוחררות-
ומיד תראי שיפור.
(מה שלא הגיוני זה בעיקר עובי האגודל, והאצבע השניה, או שהיא למטה או שיש את הגיבנת. לא שניהם)
בהצלחה לך...
צחוקים! אני מחזיקה עפרון בדרך מאוד דומה! וכולם כל הזמן מעירים לי על זה! לא קלטתי את זה בכיתה א', מסתבר...
לגבי הציור - היה יותר יפה עם היה מלא יותר. הצללה וזה. וגם - המפרק שמעל האצבע שנקראת "אצבע" בולט מדי, לדעתי.
איזה פלא!
תמיד חשבתי שאני היחיד, אך מסתבר שלא!
מי היה מאמין, אחרי כל השנים של דיכוי והשפלה - שאני לא בודד, ואפילו אתם מנסים למעוך את העיפרון תוך כדי כתיבה!
יותר לא ירמסונו תאומים יקרים, חופש הכתיבה לעם!
נ.ב. נשמה, אולי את במקרה קאפה ולא סיפרת לנו??
(הארי פוטר)
[ליצירה]
וואו, נשמת, זה נהדר!
הציור מדהים לחלוטין, הרעיון יפהפה והשם עוד יותר.
והכי יפה האחיזה של היד. זו לא אחיזה רגילה של עיפרון, זו אחיזה שנראית נואשת במקצת, עם האגודל בפנים. כמו אגרוף.
נהדר!
[ליצירה]
ניסיתי להחזיק ככה עט, והיה לי מזה לא נוח [טוב, אבל כל אחד מחזיק את העיפרון אחרת...]
ויש משהו טיפה מוזר באצבע- ממש מעל הציפורן.
אבל באופן כללי, זה ממש יפה.
הרעיון גדול והביצוע מהמם...
אמרתי לך פעם שאת מוכשרת?! ;-)
[ליצירה]
גמני תשרי-מאזניים... אבל למה מזל גרוע???
חוצמזה אצלי הכי שווה.. נולדתי יום לפי ערב סוכות (י"ג) ככה שחוגגים לי כמה ימים רצוף, כי תמיד בגלל החג המשפחה באה, ואז יוצא שחוגגים לי גם ביומולדת עצמו וגם בערב החג וגם בחג בבבוקר, ובכלל כל סוכות שרים לי היומיומולדת...
[ליצירה]
אוקיי, עכשיו אני מסתכלת על המשפט בנ' מבט שונה.
אוקיי, יש מקום להסכים... אבל עדיין אני לא שלמה עם זה..
המטרה היא להיות עצמך-עצמך גם כשאתה לבד, רק שלא תמיד זה בא לידי ביטוי, ולפעמים כשאנחנו עם אחרים זה עוזר לנו ומרים אותנו למקומות גבוהים...
אז כן - המשפט די נכון, אבל אני חושבת שזה לא המטרה האמיתית ממש, אלא הדרך למטרה.
בפעמים האלו שאנחנו פורחים אנחנו צריכים ללמוד איך צריכה להיראות התוצאה הסופית - שניראה ככה כל הזמן.
תגובות