[ליצירה]
"לפעמים הכאב כ"כ חד שגם אחרי שהכאב נעלם
נשארת צלקת קטנה למזכרת לטוב ולרע."
שתדעי להתקדם הלאה ולא לעצור...
כי רק שתהי שם, הכאב יעלם לגמרי ואפילו
צלקת לא תשאר...
[ליצירה]
אהבה חמה, אך לפעמים חמה מידיי וצריך להתרחק ממנה כמו מאש.... לי אישית זה נשמע כמו סיפושיר על אשה מוכה שמעדיפה לשתוק... עצוב... בכל מקרה כתוב יפה ונוגע. אהבתי...
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
תודה
איה יקירתי...
תודה על הארותייך , לצערי אני לא טוב במוזיקה
ככה שאף פעם לא חשבתי על לחנים...
ותודה על הערותייך, לא שמתי לב לו' החיבור הזאת
צודקת היא לא אמורה להיכתב ,כנראה שכתבתי אותה בטעות... מיד אמחוק אותה :) תודה...
ושוב תודה ושנה נפלאה שתהיה לך ...
"לנצח"
תגובות