[ליצירה]
:)
זה מה שקורה כשמאוהבים... הכל נראה פתאום שונה... יותר ורוד... ומתחילים להסתכל על דברים בצורה אחרת לגמרי...
מצד שני... זה קורה גם כשמתבגרים :)
[ליצירה]
אוף!
כן שמתי לב לזה ואפילו ניסיתי שזה לא יצא ככה...
אבל... זה מה שיצא...
אל דאגה עוד כמה תגובות ולא יראו את התגובה הראשונה שלי ואז זה לא יהרוס לאנשים אחרים :))
תגובות