אתמול נפרדתי ממך.
הבן, זהו מנהגי-
בהבחיני כי משהו טוב הוא,
נסוגה אני מיד.
מכסה עיניי באצבעות מיומנות
ומתחילה לפסוע לאחור,
צעד אחר צעד,
עד אשר מיטשטש הינך
בכל מקום
פרט
לליבי.
מה הקשר בכותרת???
איפה ההאנג אובר..???
מאחד שיש לו ניסיון בכך על רקע שבועי תמידי...
עכשיו מי גנב לי פה את הבירה????
שמישהו יודה כבר...????איפה הבירה???
[ליצירה]
מה הקשר בכותרת???
איפה ההאנג אובר..???
מאחד שיש לו ניסיון בכך על רקע שבועי תמידי...
עכשיו מי גנב לי פה את הבירה????
שמישהו יודה כבר...????איפה הבירה???
[ליצירה]
זה לא נאמר מתוך עצבים,חלילה! אלא מתהייה אמיתית- הרי המיקום בו צולמה התמונה לא מתבטא בה, אין אפילו רמז לנוף, אז לא ברור לי למה זה פרט חשוב.. אלא אם כן זו סקרנות,ואז זו סיבה מספיק טובה :-)
[ליצירה]
אודיה וערוגה- בצילום המקורי המסגד חד יותר ובפוקוס, כרגיל..העלאת הקובץ לאתר פוגמת באיכותו.. אבל גם בצילום המקורי יש תחושת FLAT, אין עומק, ואני לא מצליחה להבין למה. קיוויתי שתוכלו לעזור לי.. (הבד הזה הוא סוג של יוטה שהתנפנפה מעל דוכן, צילמתי כאשר שקעה מטה-ולא רואים את זה בכלל בצילום..אולי מרחק היה עוזר?)
תגובות