אני יודע ששיר זה בא מכאב...אולם אם אתעלם מהכאב ורק התייחסות ליצירה..הרי כתבת משהו נפלא..ממש צמרמורת של עונג כייצד את מתארת את הכמיהה של האהוב וה"מיני" אכזבה בתחרות לרחל..
מעט מילים..מקסימום סיפור ותובנה !!!
(אין לי לב של אבן...טוב... אולי קצת..ואני יודע שזה כנראה הגיע מכאב השיר.)
[ליצירה]
אני יודע ששיר זה בא מכאב...אולם אם אתעלם מהכאב ורק התייחסות ליצירה..הרי כתבת משהו נפלא..ממש צמרמורת של עונג כייצד את מתארת את הכמיהה של האהוב וה"מיני" אכזבה בתחרות לרחל..
מעט מילים..מקסימום סיפור ותובנה !!!
(אין לי לב של אבן...טוב... אולי קצת..ואני יודע שזה כנראה הגיע מכאב השיר.)
[ליצירה]
ביום חורף אביבי הגשת לנו שיר בהיר ורך מלא אהבה.אך ללא הערות/הארות אי אפשר, אתה כותב בבית הראשון:
"אעטור הנזר
לראשך , לשערך
אלטף פעמיים
לחייך"
השירה אוהבת להיות תמציתית. לכן לו אני הייתי כותבת ולא אתה הבית היה נראה כך:
אעטור הנזר
לראשך,
אלטף פעמיים,
לחייך.
.ואילו בבית האחרון כתבת:
"אצעד צעד
לקראתך.
אקטוף הורדים
אגישם
אל ליבך."
אני (ולא אתה,) הייתי כותבת כך:
אצעד צעד
לקראתך.
אקטוף ורדים,
אגישם לחיוכך.
[ליצירה]
רוח על פני צפת
איני יודעת אם לקרוא ליצרה -שירה או פרוזה בחריזה כי יש פה תאור מופלאה של צפת עם רוחה של "קורדובה" היהודית המרחפת מעליה, בתקופת פריחתה וגם בא קיצה. חבל שהחריזה קצת מאולצת.
תגובות