קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
---
תודה על התגובות :)
כשנדם רעש התותחים יש זמן לאהבה :)))
כפי שאומר שיר נהדר של אריק איינשטיין:
זהו שיר אחרי מלחמה
הוא תמיד מחזיר לי סיבה
היא מחכה
אהובה כבר חוזר
זהו שיר שבא אחרי המלחמה
[ליצירה]
----
ברוב הקטע אתה צודק, הקפיטליזם רע לעובד וטוב לבעל ההון.
אך בל נשכח כי לקפיטליזם יש איזשהוא יתרון:
התחרות הכלכלית שבזכותה פורחים משקים בעולם, ושהיא טובה ליחסי היצרן-צרכן
תגובות