אהובתי
בכרמי ענבי השבט
מסתתרת בינות לקנוקנות
עיניה חומדות בורקות
ואני אותה מחפש
אהובתי
יוצאת בינות לשריגים
מול עיני הכלות
רוקדת ומחוללת דבקה
קרבה אלי בלאט
ואני
אותה אקח משם
על גב סוסי
אל בית שבטי
לפני שתיקח אותי..
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
---
נעמה לי תגובתך כמחוז מפומלנגה הגובל בארץ סווזילנד במזרח ובגאוטנג במערב, אלא שמפלי הניאגרה נמצאים ביבשת אחרת ואני מסתפק במפלי ויקטוריה.
ולגבי דמיקולו, קבל זאת במסר האישי
[ליצירה]
---
חלק ב' של המלצתי
"אמרת לי להיאחז בכוכבים
לא סיפרת שבאור יום הם נכבים"
היום קראתי בניתוח ספרותי על שירי ביאליק כי הכוכבים בשיריו מורים על מזל אכזב, מזל שבתחילה שם עליו יהבו ולאחר מכן בגדו בו:
"הכוכבים רימו אותי\ היה חלום אך גם הוא עבר" (מתוך הכניסיני תחת כנפך)
יש הרואים בשורה זו את חלום האהבה שנגוז,תמונת הכוכבים שהם בבחינת העולם האידאלי שגם הוא רוצה באדם הרחוק.
תגובות