אהובתי
בכרמי ענבי השבט
מסתתרת בינות לקנוקנות
עיניה חומדות בורקות
ואני אותה מחפש
אהובתי
יוצאת בינות לשריגים
מול עיני הכלות
רוקדת ומחוללת דבקה
קרבה אלי בלאט
ואני
אותה אקח משם
על גב סוסי
אל בית שבטי
לפני שתיקח אותי..
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
---
נעמה לי תגובתך כמחוז מפומלנגה הגובל בארץ סווזילנד במזרח ובגאוטנג במערב, אלא שמפלי הניאגרה נמצאים ביבשת אחרת ואני מסתפק במפלי ויקטוריה.
ולגבי דמיקולו, קבל זאת במסר האישי
[ליצירה]
מעולה!
בית ראשון ושני פונים אליו - אתה אתה ואתה שלקחת את זכרונותיי ודמעותיי,
ואחר כך בא הבית השלישי והמסכם:
אני (גוף ראשון) לוקחת את מה שנשאר ונעלמת.
ישר כח על המבנה!
[ליצירה]
הו הו ועוד איזה ימין קיצוני הוא היה! מתוך עדות אישית אני יכול לומר שהוא היה ב"מולדת" אבל יותר נטה לכיוון "כהנא חי"
פעם אחת כשנסענו לעצרת ימין בירושלים, שאלו אותו באוטובוס, מה צריך לקרות עם השמאל הישראלי. הוא אמר:
"צריך להוקיע אותם!"
שאלו אותו "מה זה להוקיע?"
הוא ענה "לתלות אותם!"
אז אנשים ממש התרגזו עליו
[ליצירה]
תגובות