מטיילת לכיוון לא נודע
והפעם
לא איתך
כי המוות חזק מהאהבה
ואני נישארת
גלמודה
הכוכבים בתנועה
הם לא יודעים הם מנבאים
ונישמתי לא יכולה
היא שומעת קול שירה
של האהוב ששם למעלה
הלב כואב מהגעגועים
הנשמה מיתפללת לאלוקים
היא מבקשת רחמים
[ליצירה]
לא נכון היא ניראית נישענת (אולי על בסיעתא דישמיא על ערכים בתורה המשיבת נפש על אמונה שהכל לטובה*)היא ניראת חזקה למרות שהיא רזה ההפך זה לדעתי מוסיף הרבה יופי (שהיא רזה)
אחותי נכון שזה שיר יפה:
מרחבים מרחבים מרחבי קל ביקשה נפשי לא תיסגרוני בשום כלוב לא גשמי ולא רוחני שטה היא נישמתי ברחבי שמים לא יכילוהה קירות הלב ולא קירות מעשה כי חולת אהבה אני כי חולת אהבה אני כי חולת אהבה אני(כתב את זה הרב קוק יכול להיות שלא ציטטי את זה נכון אבל ככה בערך שרים את זה המנגינה הומצאה ע"י משפחה מאוד מיוחדת)
[ליצירה]
חמוד ונוטה עוד קצת ליפה
ככה: (איפה שמסומן ה-8
חמוד,,,,,,,,,,,,,,8,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, יפה
משום מה הסוגריים לא ניסגרו?!
[ליצירה]
יש לנו גם אמונה לפחות לחלקנו אהבה ענקית ואמונהולדעתי לשם שינוי יש גם מין זחיחות ויופי בדברים שלך כמו שאומרים" יש לנו אהבה והיא תנצח" כמו שאומרת קודמתי וכמעט רק מי שגר בגוש ירגיש את זה על בשרו
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
כתיבה יפהפייה!
שיר מלא תקווה ואופטימיות למרות תיאורי הטבע בהתחלה, ההתנגנות הזו שבקריאה מוסיפה להרמוניה של הרעיון עצמו. הכותרת קולעת בול לתוכן השיר, כי הראיה מכל החושים היא הכי ברורה, ללא הראיה יהיה קשה להרגיש בניסים של התחדשות הבריאה..
[ליצירה]
תודה
דיוקן שלי, מתמונה כילדה, שאני ציירתי.
ובקשר לטישטוש- אני לא מאמינה שלאומנות צריכים להיות הגדרות כמו "צירתי תמונת ילדות,אז צריך להיות טשטוש"(זיכרון ישן)
תגובות