שם בדוי שלום לך!
אני אוהב את יצירתך זו מורגש הרצון שלך להתקדם בשטח זה!
נסה גם צבעים אחרים הכוונה לסוג של צבעים אחר!
היצירה מקסימה כשלעצמה!
תודה לך:
חיים
רק עבור סתיו לשם!
כמה תגובתך הייתה נכונה זה סיגנון הנקרא בשם:
נאיבי והוא מאד פופולרי וידוע הביצוע כאן מושלם
טכניקה מלאה ויסודית ציור מעולה.
תודה כי שוב נהנתי מהיצירה:
חיים
[ליצירה]
בס"ד
איזה יופי, איזה כישרון. זה ממש אמיתי. זה עושה הרגשה כאילו האשה באמת נמצאת שם ומסתכלת עליך. עוד רגע היא גם מתחילה לדבר. אני מסתכל ומסתכל ומנסה להבין מה היא אומרת...
[ליצירה]
בס"ד
אסף, השורה האחרונה היא בסגנון ביאליקי (כלומר בהגיה אשכנזית) כמו שדיקלוש אמרה. ורציתי לכתוב עוד בית על איך שאיש עני וטוב לב אוסף את החרוז אל ביתו ומטפל בו ולא צלח בידי. בינתיים אני רואה שאתם עושים את זה טוב ממני.
[ליצירה]
נכון שבבכי רואים את האדם כמו שהוא, אנושי, בלי כל המסיכות והמגינים.
אבל לא רק בבכי.
כשקרובים מאוד רואים את זה בכל דבר.
כשרחוקים מדי גם בבכי לא רואים את זה.
[ליצירה]
נחמד ומצחיק...
אם פה בצורה מזניחים את התוכן
וכל שחשוב הוא רק גודל וצבע
אזי לא אתר יצירה הוא זה,
שיעור יצירה בגן - לא יותר מזה. :-)
וגם זה בהומור.
[ליצירה]
[ליצירה]
בס"ד
אולי טעיתי. הרגשתי כאילו הכותבת מביעה כאב על המצב העגום של העוורת. מן כזה כאב על שדווקא היא, שתמימה וטובת לב כל כך נאלצת להתמודד עם קשיים כאלה - לא מגיע לה.
תגובות