[ליצירה]
ציור מקסים!
אני הק' הייתי מעדיף "לאור הירח",
אבל איך שנראה לך (כמובן).
אהבתי את יחסי המרחקים בין העצמים השונים בתמונה. מעניין לראות עוד ציורים שלך!
[ליצירה]
לפעמים אלקים לא עונה למישהו, כדי שהוא ימצא בתוכו את הכח להתגבר, ימצא את הפתאון בעצמו. וזה כואב, וזה קורע, אבל זה טוב יותר מאלף ישועות.
וזה חסד אמיתי, אפילו תודה לא נותנים לו על זה...
[ליצירה]
'שנוי במחלוקת. אוף! אומרים על מישהו שהוא שנוי במחלוקת ואז זהו, נגמר, התווית הזו לא תרד ממנו יותר. זה אבסורד. אחרי שהבן אדם הוכתר בתואר 'שנוי במחלוקת' אנשים מתייחסים לתואר הזה ממש בקדושה. ואז, במקום להתעסק בנושא המחלוקת עצמו ולנסות להבין את הטענות, מתעסקים בדימוי. "אומרים עליו שהוא שנוי במחלוקת". מי אומר?", "אומרים!".'
אוף! כמה שזה נכון!
[ליצירה]
בס"ד
אתה צודק, באמת שכחנו להיות אנושיים. השמצנו את החיילים והשמאל בלי סוף, קראנו להם "פורעי חוק". נהלנו מערכת הסתה עצומת מימדים נגד כל השאר בתקשורת, נכון? המאבק בהתנתקות לא היה על קצת שקט. זה היה מאבק נגד התורה. זה היה מבחן לציבור הדתי, אם נציית לחוק גם כשהוא נוגד את התורה או לא. אם תתבונן היטב תראה את זה, ותבין למה העקשנות הזאת מצדנו.
[ליצירה]
נתחיל בחדות הרעות: קצת הפרעות במקצב וחריגות מהחריזה לקראת הסוף.
הבתים לא תואמים אחד את השני במשקל.
אז רציתי לקום ולגשת , לומר בתקיפות-
"תחזרי..!" , מה לך , אישה?
מה לך , טיפשונת?,
המדבר לא מתאים לך ולי...
(במיוחד הבית הזה...)
ולחדשות הטובות... התוכן, הנשמה של השיר כל כך טובה, הוא משרה את האווירה שלו על הקורא. הסיפור לא לגמרי ברור אבל בכל זאת מרגישים אותו. נהניתי ואהדתי.
תגובות