אצבעותייך פורטות ניצוצות של תשוקה
את משאירה אחריך שביל של כוכב כוכבים
את זזה כמו הפרחים ברוח
רק דבר אחד תדעי לך
כל אלו מילים ריקות,
אבל אני מוכן לומר כל דבר
רק שתהיי מרוצה
באהבה.
[ליצירה]
התרגשתי מלקרוא את הקטע
אני חושב שהוא טוב
אבל עם זאת גם ניראה לי שהכותב לא כתב את הדברים כהוויתם אלא חלק כהוויתם וחלק כדברים שהם פשוט מקובלים על הרוב בחברה.
גם שמהבחינה הזו כאילו לא היית סופר עד הסוף.
אז חבל.
[ליצירה]
השיר הוא חכם בתכלית שלו.
אבל השיר הוא גם מבנה ומשחק במבנה
השיר הוא גם מילים ומשחק במילים
כמו כן שיר הוא גם תוכן ומשחק בתוכן.
המבנה ניראה חסר אין בו שאיפה להגיון אלא אם כן ההגיון הוא שיהיה חסר הגיון וזה לגיטימי
המילים בשיר לפעמים רוקדות זורמות ולפעמים יושבות בצד מחכות לך שתזמיני אותם לרקוד.
מבחינת התוכן רק חבל שהוא לא מתפרס ליותר תחומים. את התמקדת יותר בתארים כמו מובס או מנצח שאפשר נגיד לומר במקום מובס - מקבץ נדבות או במקום מנצח הרקולס.
אני יודע שזה לא מתאים לומר בשיר רק הבאתי את זה בשביל לבאר את הכוונה של תוכן שמתפרש על הרבה תחומים ולא משתמש באלמנטים שבאים מאותו מקום כל פעם.
תגובות