ידיו נשלחות אל עבריו
הולם, יוזם, משקיע
כאן הוא סגור על עצמו
יודע בדיוק מה לעשות.
אכן, קול כולם נשמע,
אך הוא,
הוא מעליהם
בענווה.
במקום הטבעי שלו,
יושב על כס מלכותו
מכתיב את הקצב
שולט.
אלישיב והתופים.
[ליצירה]
אוהו..
אמנם הכשרון ממני רחוק
אך דבר נורא כזה לא אדחוק
קץ מגולה, כפשוטו ממש
היש יהודי אשר איננו נרגש?
אבוי, הרשע בביתי משתלט
אותי מהמחשב הולך הוא לפלט
אקווה שעוד יבוא ההמשך בעתיד הלא-רחוק
ועד אז, היו שלום, שומרי הסדר והחוק.
[ליצירה]
טובי הדר היקר..
גם אני איננימעריץ גדולשל השיר הנ"ל, אך לא מסיבות אלו.
זה אמנם נראה שיר חסר טעם במידת מה.
אבל אני מניח שהתשובה לשאלה נעוצה דווקא בשורה הראשונה שלא אהבת: "ליירמונד קארבר".
צדקתי שי?
[ליצירה]
רן,
בקשר לרב ה"אורתודוקסי" הנ"ל...
אשמח אם תתן פרטים מדוייקים יותר, כי זה בפירוש הטעיית הציבור.
עוד יחשבו שבאמת יש רב אורתודוקסי שמתיר את זה.
לא הייתי מגזים אם הייתי אומר שזה |הדגש| שקר גס |סדגש|.
[ליצירה]
אכן, שיר שכל אחד יכול להזדהות איתו.
לכל אחד יש איזה מקטע של זמן בחיים שבו יש חשק לברוח מהכל, לצאת רגע מהעולם, לעצור את רכבת החיים משצף מסלולה.
רו, אפילו כשאת מנסה להיות מרשעת את לא מצליחה..
זה לא יעזור לך.
שי, אתה לא צריך לקחת את היצור הזה כל כך קשה. מטח שלא לרדת לרמה הזאת.
תגובות