ענף הדס
כבן שיח,
אמצע השדרה
ורוח תפיח.
שקט מקסים,
אמצע הכיכר
וריבת תותים
משדה הבר
שער נפתח
מבט נפקח
עין צוחקת
תכלת בוהקת
שקיעה בהר
מבט מוכר
נשיקה לאהובה
האהבה כה טובה.
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
---
בתחילה חשבתי שהנה סוף סוף ישנה ליריקה משובבת נפש ומרעננת בשיריך, השיר אמנם מתחיל במשפט לירי.
אך לדעתי ברוב רובו היה באמת צריך להישאר כך
כה לחי
[ליצירה]
"ביום הקמתה של ישראל, המדינה ניצלה בצורה צינית ביותר, את פלישת צבאות-ערב, שנתמכו על ידי האימפריאליזם הבריטי, בתור עילה לכאורה, לטיהור אתני חסר-תקדים במזרח-התיכון, שבמהלכו, גורשו או אולצו לעזוב, בסביבות 700 אלף תושבי הארץ הערביים; יותר מחמש מאות כפרים ועיירות חרבו; וכתוצאה מכך, אלפים על גבי אלפים, בן לילה נהיו לפליטים".
אמירה צינית. הטיעון הזה פשוט מידי טריוויאלי מידי:
עילה? הרי כל האליטה הערבית, המנהיגות הבורגנית הערבית ברחה לפני ה"עמך" והותירה את הציבור הערבי או לברוח או להתמודד מול "האויב הציוני". אין בזה עניין של שחור או לבן.עזיבה של האוכלוסיה או גירושה אירעו בעקבות נסיבות המלחמה. היו מקומות בהם ברחו הערבים בעצת מנהיגיהם כמו למשל בחיפה (דוגמה מובהקת) וביפו (עקב התקפת האצ"ל ובריחת האליטה) והיו מקומות כמו לוד ורמלה שהערבים גורשו משם (עקב ההתקוממות שאירעה שם)
דע לך כי במאורעות 36 39 נקטה האליטה הערבית בצעד דומה ו50 אלף איש נמלטו לארצות אחרות עד תום ימי הרעה.
טיהור אתני? מה קרה בירדן 1970 בספטמבר השחור כאשר צבא ירדן ביצע טיהור אתני במחבלי אש"ף והרג 7000 מהם?
בל תשכח כי במהלך שלשת החודשים שקדמו לחודש מרץ (אז בערך פתח היישוב היהודי באופנסיבה התקפתית) נהרגו/ נרצחו במגה פיגועים כאלפיים איש. חלק נכבד מהם מן האוכלוסיה האזרחית.רק להזכירך במהלך אינתיפאדת אל אקצא נהרגו אלף איש אך במהלך ארבע שנים.
[ליצירה]
---
זהו G Force הזכור לטוב מסרטי הילדים והנוער, הייתה זו סדרת אנימציה על כח חלל מיוחד עם :
קיופ
מייק
ג'ייסון
ומחשב העל -הרובוט המהולל 7 7ZARK שליט"א
[ליצירה]
ולגבי בתי העלמין...
בכל עיר, גם בתל אביב וגם בחיפה, בתי העלמין נבנו בקצה, לדוגמה בית הקברות בקרית שאול... וכך גם בית הקברות חצרים בבאר שבע שהיה מחוץ לעיר.
ואולם... העיר התרחבה והתרחבה עד אשר בלעה את בית הקברות.
ותאמין לי שגם בתל אביב הבועתית קרה כך...
תגובות