באמת?
ואם אכתוב שנמאס
שאתה לא מחדש
שאתה לא מעניין
שאין איש
איש
ששומע לך
האם אז תתייחס?
האם אז תמצמץ?
בוא
בוא אליי ילדון עצלן.
ספר לי שירך
כתוב סיפוריך
הזל
הזל דימעה (אם תוכל)
וחדל.
[ליצירה]
השמעת את דברך. כעת הס ותן לקהל לקרוא.
א ל ת ש פ ו ט !!! אל תשפוט אל תשפוט.
שקר? בשבילך. והפעם השקר שלך הוא סובייקטיבי.
כן, כן, סובייקיטיבי. הישמר לך בעולמך אך אל היזהר לך מלשפוט אחרים על סמך השקפת עולמך שלך.
ושוב..
( אלא אם כן אתה רוצה לכתוב לנו משהו חדש).