[ליצירה]
אם הבנתי נכון, ובעצם האם יש נכון ולא נכון?!- אז זה מקסים, דורש קריאה מעמיקה ומספר חזרות, אבל זה שונה, ומעניין ומרענן, ומביע בפשטות ובעומק, כ"כ יפה, את הסיטואציה.
זה יפה! אבל לא קל לקריאה, אין לי הצעות איך להקל על הקורא, אבל סומכת עליך שתחשוב על זה.
בכל אופן, זה יפה ביותר.
[ליצירה]
תודה על התגובות. אם חשבתי עליו הרבה לפני? לא יודעת, זה פשוט תחושה שיצאה ובאה לידי ביטוי פתאום. וזה היה מזמן, לפני יותר משנה. נחמד שפתאום נזכרים ביצירות מהעבר....
תודה :)
[ליצירה]
אביב- יפה ביותר, עדין, פשוט, נוגע, מלטף, כאילו יש שיר נוגה המנגן ברקע.
אני חולקת על לאה, אבל חושבת שכדאי לעשות עריכה לשיר, נראה שיש מקומות שנוספו אותיות לחינם, ואולי לא?
בכל מקרה, כאמור, עדין ויפה.
[ליצירה]
זה יפה כל כך! יש כמה טעויות כתיב (למשל- עת שאנום עם המוות ולא- את, וכן ופניה ופניו... ואין בם צבע- ולא בן...)
הכתיבה יפה, מרתקת, מושכת. אולי הייתי טיפה מקצרת ומאידך- כנראה שהיה זה מסע ארוך ובהתאם גם יצירה זו...
תגובות